di
door dipo Apr 7, 2013 om 10:48
Computers & telefonie

FB en Hotmail deels zichtbaar

Op mijn laptop zijn FB en Hotmail slechts deels zichtbaar.
Weet iemand hoe ik die weer helemaal zichtbaar kan maken?
Andere sites zijn wel volledig in beeld te krijgen.
Al vast bedankt.

1037 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 7, 2013 om 11:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo dipo,

Op het vakje rechtsboven naast het rode kruisje geklikt (=maximaliseren)?

Venster met de muis groter getrokken? = linkermuisknop op de rechterkantlijn, ingedrukt houden en naar rechts slepen.

Suc6

freya
door freya - Apr 7, 2013 om 11:21
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Of 2x klikken op de titelbalk van het venster.....

Freya

di
door dipo - Apr 9, 2013 om 13:17
15 Antwoorden / 14 Vragen

Hartelijk dank voor de reacties.
De inhoud van FB en hotmail ontbreken binnen de kaders van de genoemde sites.
Weet iemand hoe dat te verhelpen is?
Mijn Mcafee beveiliging moet via Hotmail worden gedownload.
Al vast bedankt.

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2013 om 13:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@dipo,

.....De inhoud van FB en hotmail ontbreken binnen de kaders van de genoemde sites.....
Wat bedoel je met inhoud van hotmail?

.....Mijn Mcafee beveiliging moet via Hotmail worden gedownload......
?????

di
door dipo - Apr 9, 2013 om 14:20
15 Antwoorden / 14 Vragen

@Edrick 3: normaal gesproken verschijnt er tekst van Hotmail en FB op het scherm, nu niet.
Via hotmail heeft McAfee mij een link toegestuurd waarmee ik McAfee Total Protection kan downloaden. (Op twee ander pc's heb ik dat al gedaan.)Als er geen tekst verschijnt in Hotmail
lukt dat dus niet.

freya
door freya - Apr 9, 2013 om 14:37
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@dipo:

Hoe ga je dan naar Hotmail? Start je gewoon je internetbrowser, surft naar www.hotmail.com en dan is je scherm leeg? Geen mogelijkheid om in te loggen?
En welke browser gebruik je op die computer?

Freya

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2013 om 14:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@dipo,

Vreemde zaak.
Als je IE gebruikt zou ik de instellingen eens resetten.

Klik bovenin in het menu rechtsboven op Extra >> Internet opties . Ga hier vervolgens in het nieuwe venster naar het tabblad geavanceerd.
Onderaan het venster staat dan de knop "Opnieuw instellen". Klik hier op en er verschijnt een bevestigingsmelding, klik dan nogmaals op Opnieuw Instellen. Sluit vervolgens Internet Explorer en herstart deze zodat de reset wordt toegepast.

Ga dan nog eens naar hotmail.

di
door dipo - Apr 9, 2013 om 18:05
15 Antwoorden / 14 Vragen

@Edrick3: dank voor de tip. heeft helaas niet het gewenste effect gehad. sta open voor nieuwe.

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2013 om 18:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@dipo,

Blijft vreemd.
IE is dus gereset.
Open IE
Ga naar www.hotmail.com.
Nog steeds geen tekst?
Probeer dan Firefox eens. Download hier en kijk of het dan wel goed gaat.
We horen het wel.
Scan voor de zekerheid ook eens even met MBAM. Klik onder FREE.