consimenicus
door consimenicus Jun 4, 2013 om 11:23
Computers & telefonie

Film start bij opstarten pc automatisch

Hallo,

als ik de computer heb gestart (windows 7) start automatisch een film. De film (Garfields Pet Force 2D) staat bij mijn downloads. Ik heb geprobeerd deze daar te verwijderen maar dan geeft hij het volgende aan: 'bestand in systeem geopend' en 'type unhandled extension handler finder' Daardoor kan hij niet verwijderd worden. Ik heb in 'systeem' gezocht waar deze film nog meer kan zijn geopend maar kan alleen de cd rom speler vinden waarop deze film afgespeeld zou worden.
De cd-speler heb ik niet op mijn computer zitten ik heb een dvd-speler die apart wordt aangegeven. de cd-speler wordt aangegeven met 'BRVCN V4PMROHAZW SCSI CDrom Device' Ik heb deze in 'systeem' uitgeschakeld maar dat lost het probleem niet op. Ook heb ik onder 'hardware veilig verwijderen' gekeken. Daar geeft hij aan: 'BD romstation (E:) Garfields_Pet_Force_2D uitwerpen" Dit ook geprobeerd maar ook dat lost niets op
De film speelt af op een windows media player en het gebeurd alleen als ik de computer heb opgestart. vanuit slaapstand opstarten geeft geen problemen.
wie weet hoe ik dit kan oplossen?

4019 13 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Jun 4, 2013 om 12:42
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo consimenicus,

Is die film toevallig een ISO? zo ja, met welk programma open je deze?

laaglander

consimenicus
door consimenicus - Jun 4, 2013 om 13:38
26 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Zwaardvis: ik heb al tuneup untilities geïnstalleerd. daarmee kan ik ook de automatische opstartprogramma's checken toch..?
Edrick3: uitgeprobeerd maar er staat niets aangevinkt wat op deze film of de speler slaat aangevinkt
Laaglander: het is een iso. Er staat: Unhandled Extension Handler Finder (.ISO)
hij opent in DAEMON Tools Lite. (andere films met windows media player)
Dit programma stond wel aangevinkt bij automatisch opstarten. ik heb hem nu uitgezet maar kan nog steeds de Garfieldfilm niet verwijderen.
Ik ga na dit verzonden is nog eens opnieuw de computer opstarten.

consimenicus
door consimenicus - Jun 4, 2013 om 13:44
26 Antwoorden / 20 Vragen

Helaas de film start toch weer na opstarten...

aboveoeuf
door aboveoeuf - Jun 4, 2013 om 14:00
143 Antwoorden / 8 Vragen

Dag consimenicus,
Even de iso "unmounten" in DAEMON Tools Lite?
Succes Aboveoeuf

edrick3
door edrick3 - Jun 4, 2013 om 14:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@consimenicus,

.....De film (Garfields Pet Force 2D) staat bij mijn downloads. Ik heb geprobeerd deze daar te verwijderen .....
Start eens op in Veilige modus en kijk dan of je het filmbestand kunt verwijderen.

Suc6

zw
door zwaardvis - Jun 4, 2013 om 14:04
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Installeer Autoruns en controleer wat er allemaal automatisch wordt opgestart. Schakel zaken uit die u niet wenst.

Ook CCleaner heeft onder Gereedschap->Opstarten->Tabbladen een optie om zaken uit te schakelen bij het opstarten.

consimenicus
door consimenicus - Jun 4, 2013 om 14:09
26 Antwoorden / 20 Vragen

Jaaa het is opgelost (hoop ik)! Nadat ik bij automatisch opstarten had gekeken en daemon tools had uitgeschakeld het ik bij tuneup ook naar de automatische opstartprogramma's gekeken.
Daar bleek daemon toch aan te staan. dit programma nu verwijderd.
Daemon tools is ip toch alleen voor films af te spelen?
Daarna kon ik zonder problemen de Garfieldfilm verwijderen uit de downloads.
Er start nu ook geen film meer automatisch op. Bedankt voor jullie tips. het heeft me op de juiste weg geholpen.

edrick3
door edrick3 - Jun 4, 2013 om 14:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo consimenicus,

Wellicht staat de film aangevinkt bij automatisch opstarten.

Klik op Start - Uitvoeren en typ msconfig.exe - Enter
Klik op tabblad Opstarten en haal eventueel vinkje weg.

Suc6

laaglander
door laaglander - Jun 4, 2013 om 14:13
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo consimenicus,

daemon tools is om ISO's te kunnen bekijken cq te kunnen afspelen zonder dat je hem hoeft te branden.

waarschijnlijk starte daem tools automatisch je iso op, daarna pakte windows het voor je op.. ziet een "dvd" en moet hij deze automatisch afspelen.

je kon hem niet weghalen omdat hij nog geladen stond in daemon tools.

Wanneer je weer iso's wilt kunnen afspelen heb je toch weer daemon tools nodig

laaglander

edrick3
door edrick3 - Jun 4, 2013 om 14:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@consimenicus,

Mooi dat het toch nog gelukt is.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

aboveoeuf
door aboveoeuf - Jun 4, 2013 om 14:19
143 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=consimenicus schreef op dinsdag 4 jun 2013, 14:09]Jaaa het is opgelost (hoop ik)! Nadat ik bij automatisch opstarten had gekeken en daemon tools had uitgeschakeld het ik bij tuneup ook naar de automatische opstartprogramma's gekeken.
Daar bleek daemon toch aan te staan. dit programma nu verwijderd.
Daemon tools is ip toch alleen voor films af te spelen?
Daarna kon ik zonder problemen de Garfieldfilm verwijderen uit de downloads.
Er start nu ook geen film meer automatisch op. Bedankt voor jullie tips. het heeft me op de juiste weg geholpen.

Met dit progje kun je een virtuele schijf aanmaken met een isobestand.Op deze manier kun je bijv. een gedownloade game installeren.Als je dit niet doet kun je Daemon tools beter verwijderen.

Succes Aboveoeuf

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 4, 2013 om 17:37
4299 Antwoorden / 5 Vragen

ISO's spelen ook gewoon direct af in VLC player, daarvoor heb je daemon tools dus ook niet nodig.

Overigens, persoonlijk, vind ik Alcohol 52% fijner om te mounten, deze software is ook gratis

ph
door philip36 - Jun 4, 2013 om 19:55
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Waarschijnlijk heeft Daemon tools een virtueel station aangemaakt en staat de iso daar gemount.
Moet je even bij - deze Computer- kijken waar alle stations aangegeven staan en daar de iso dan unmounten.