pe
door peentje Mar 18, 2011 om 14:29
Computers & telefonie

Filmpjes op YouTube

Hallo allemaal. Wie kan deze digibeet helpen met het volgende. Als ik op YouTube een filmpje aanklik dan hoor ik wel het geluid maar ik krijg geen bijbehorend beeld te zien. Iemand enig idee hoe het komt en vooral: hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt voor het meedenken!!

533 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2011 om 14:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo peentje,

Heb je Silverlight geïnstalleerd?
Klik anders even hier.
Laat even horen of het hiermee lukt.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2011 om 14:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS,

Je kunt (ook) Adobe Flash Player installeren. Klik hier.

Vinkje voor McAfee even weghalen!

Met vr.gr.

pe
door peentje - Mar 18, 2011 om 15:29
15 Antwoorden / 12 Vragen

@edrick3 Silverlight staat er al op en Adobe Flashplayer zit ingebouwd in de Google Chrome browser. Dat is het blijkbaar dus niet, maar bedankt voor de tips.

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2011 om 16:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@peentje,

Probeer het volgende dan eens:
Ga naar http://www.youtube.com/swf_test.html, klik met de rechter-muisknop op het beeldvenster, kies Instellingen en haal het vinkje voor 'Hardwareversnelling inschakelen' weg. Sluit het venster.

Suc6

pe
door peentje - Mar 18, 2011 om 16:59
15 Antwoorden / 12 Vragen

@ edrickr3 Geweldig, het is opgelost, hij is weer OK. Heel erg bedankt voor je/uw hulp en een fijn weekend.

Groeten van
Peentje

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2011 om 17:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@peentje,

Mooi dat het is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.