ro
door rodanos Mar 9, 2011 om 19:36
Computers & telefonie

Filmpjes van you tube geven wit scherm

Hallo experts,

Ik heb het volgende probleem.
Ik heb ongeveer een week tot 2 weken geleden muziek filmpjes van you tube toegevoegd naar mijn muziek op hyves.

Nu merkte ik dat als ik nu filmpjes wil bekijken op you tube dat er ongeveer 1 a 2 seconden een zwart beeld komt dat overgaat in een wit scherm,terwijl ik wel het geluid hoor.

Ik heb op advies de Flas-player verwijderd en weer opnieuw gedownload,zonder resultaat.
Daarbij heb ik op verschillende forums gekeken voor een oplossing,maar tot op heden geen resultaat,nog steeds na het starten van het filmpje een wit scherm met geluid.

Het vreemde is dat als ik de gedownlode filmpjes bekijk op hyves met,mijn muziek er een klein scherm komt en goed afspeelt,maar zodra ik het beeld wil vergroten krijg ik weer een wit scherm.
Als ik dan,escape klik,dan komt het kleinere beeld weer terug.

Ik heb ook geen moeite met bv.het kijken van uitzending gemist video’s.
Ik hoop dus ook of de experts mij kan vertellen wat te doen zodat ik de filmpjes weer af kan spelen als voorheen.

Met vriendelijke groet,

Willem.

6756 3 Rapporteer

ro
door rodanos - Mar 9, 2011 om 21:51
48 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo belangstellenden,

Ik heb de oplossing gevonden via via.
Ik heb het al opgelost je moet dit doen

Rechtermuis knop(op beeld van video) > settings > Vink Enable Hardware Acceleration aan of uit.
Het werkt weer zoals voorheen.
Met vriendelijke groet,

Willem.

fo
door forza19 - Mar 11, 2011 om 12:14
19 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem als Rodanos en de optie geprobeerd maar zie geen settings staan als ik met mijn rechtermuis klik.
Nog een andere oplossing?

ro
door rodanos - Mar 11, 2011 om 14:07
48 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo Forza19,
Ik weet niet of je ook filmpjes hebt op je hyves met opgeslagen muziek,dan laat je een filmpje spelen dan krijg je dat filmpje in het klein.

Als het filmpje loopt dan moet je rechts aanklikken,in het filmpje,en dan krijg je een schermpje waarop staat instellingen,dat klik je dan op en dan zie hardwareversnelling aan of uit staan,je moet dan waarschijnlijk het vinkje weg halen.

Zo werkte het bij mij en tot op heden geen problemen meer ook niet als ik nu filmpjes op you tube wil bekijken.

Als je op google intikt,wit beeld bij you tube zie je waar ik het vandaan heb.
Succes er mee,en laat even weten of het is gelukt.
Met vriendelijke groet,

Willem.