dr
door droppiejo Aug 23, 2010 om 10:59
Computers & telefonie

Foto van webcam

Waarom kan ik een foto van webcam niet opslaan op mijn computer? Het gaat om foto's van www.prolog.biz/webcam/
Klik ik rechts, gebeurt er niks, klik ik links dan komt dezelfde foto met kleinere foto's en met aanklikken gebeurt er ook niks. Ook opslaan in mijn favorieten gaat ook niet. Wie weet de oplossing?

1386 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer u met Windows werkt, vindt u bij de Bureau-accessoires het Knipprogramma, hiermee kunt u elk gewenst deel van uw venster "uitknippen" en opslaan.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor uw reactie, maar bij bureauaccesoires staat geen knipprogramma, er staat van alles maar dat nou juist niet.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

En als je nu eens links bovenaan op BESTAND klikt en dan bijvoorbeeld PAGINA OPSLAAN.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

andere mogelijkheid:
Control samen met Printscreen (CTRL+PRTSC)
dan naar Paint, die zal wen aanwezig zijn, vervolgens plakken (CTRL+V) en het gewenste deel uitsnijden en opslaan.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik op bestand klik is de foto weg en control samen met printscreen gaat ook niet, er komt geen reactie.
Zouden jullie het op jullie computer eens kunnen proberen, het gaat om die foto met die brug over de Isar.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

De foto zal beschermd zijn ivm copyrights
Zou zeggen type Luchtfoto Isar (en/of met brug erbij) in bij de afbeeldingen zoekfunctie van Google en zoek daar een mooie uit (die niet beschermd is) als je er een foto van wilt hebben.

Succes,

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja,
Met wat googlen vond ik bijvoorbeeld op:
https://ndtponton.wordpress.com/category/1-brucken-geografisch/europa/brucken-in-deutschland/isarbrucken/
toch het een en ander; en er is meer!!
(links klikken en copiëren kiezen en in Word plakken)

Der Freie Vögel

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

tsja. ik ben al bezig met googlen. Maar die brugfoto waar het mij om gaat heb ik nog niet gevonden.
In ieder geval alemaal bedankt voor jullie reactie.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens in cookies of temp internetfiles, daar worden de plaatjes ook opgeslagen, van de websites die je bezocht hebt, dan kan je deze zo opslaan.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

had hem al opgeslagen, en op picasa gezet: Foto brug
als het goed is moet je hem kunnen opslaan.

wanneer je CTRL+PRTSC doet en vervolgens Paint uit je bureau-accessoires start, en dan CTRL+V verschijnt dan niet je schermafdruk in Paint?

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Trappist, bedankt.
Ik heb de foto opgeslagen en gebruik die nu als bureaubladachtergrond.
Bedankt voor de genomen moeite.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 00:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Firefox kan ik gewoon rechtsklikken op die foto en vervolgens kiezen voor Afbeelding bekijken of de Eigenschappen oproepen over die foto, zo ook de optie om de afbeelding op te slaan op de computer.
Ook met de optie "Pagina-info" kun je alle gegevens oproepen over die afbeelding.

Dit is in ieder geval de URL van die afbeelding: (onderstaande link even kopiëren en plakken in het adresvenster)

www.pr-agency.de/webcam/PROLOG.BIZ-cam2.jpg

Persoonlijk vind ik deze leuker:
www.pr-agency.de/webcam/PROLOG.BIZ-cam27.jpg

Groet, Dirck