kr
door krachtpatser Apr 24, 2014 om 19:23
Computers & telefonie

Foto,s

Hoe haal je foto,s van de camera naar de laptop bij windows 8

610 5 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Apr 24, 2014 om 20:04
937 Antwoorden / 2 Vragen

Zelfde als bij Windows 7, sluit de camera, en ga via de verkenner naar de camera.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 24, 2014 om 20:27
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Krachtpatser,
en hier gaat het bij windows 7 dus ook bij windows 8 KLIK

Vr. gr. sjoppie.

pi
door pieterwolters - Apr 24, 2014 om 21:04
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de camera aansluit, zie je m dan als een externe disk (net zoals bij een USB stick)? Zo ja, dan zoals hierboven wordt aangegeven. Nee: dan heb je wellicht specifieke drivers nodig. Als die er niet zijn voor Windows 8 kan je voor een paar euro het beste een USB card readertje kopen. Die doen het altijd.

edrick3
door edrick3 - Apr 24, 2014 om 21:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo krachtpatser,

Zou even aangeven wat voor 'n camera.
Normaal gesproken kun je die met een (bijgeleverd?) kabeltje aansluiten.
Anders via een cardreader.

Suc6

frenja
door frenja - Apr 25, 2014 om 12:10
44 Antwoorden / 13 Vragen

ik doe altijd mijn kaartje in de kaartlezer die op de laptop zit. ik gebruik zelf sd kaartjes en die passen er in. voor andere kaartsoorten zal je aparte cardreader moeten kopen. veel succes er mee.