rocliane
door rocliane Oct 31, 2004 om 15:36
Computers & telefonie

Foto's branden

Ik wil vreselijk graag mijn foto's op cd zetten, maaaar wel in de volgorde zoals ik ze wil! Als ik nu in Nero 5. brand dan staan ze in de verkeerde volgorde, dus de laatste eerst en de eerste achteraan.

Hoe los ik dit op?

527 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 31, 2004 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste rocliane,

Download gratis het programma DVD Picture Show 2 en je maakt een mooie 'DVD-diashow' in de volgorde zoals jij wilt..
Bijkomend voordeel is dat je deze ook via een gewone DVD-speler op je TV kan afspelen.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@enterprise, weet jij ook nog een programma om MP3's te branden in de volgorde die ik wil. Alle programma's die ik tot nu toe heb gehad doen het allemaal in alfabetische volgorde. Misschien heb ik wel weer over iets heen gekeken, maar dan hoor ik het graag.

Groeten, Bio

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Biomus,

Als een brandprogramma bestanden in alfabetische volgorde kan branden kan hij dit natuurlijk ook op nummerieke volgorde.
Als je van de MP3'tjes de naam wijzigt in 01-liedje x, 02-liedje Y enzovoorts zal hij ze op nummerieke volgorde branden, in de volgorde waarin jij de liedjes nummert.
Ik denk dat zo'n beetje alle brandersoftware wel overweg kan met deze werkwijze.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 18:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enterprise. Dat omnummeren van de muziek met 01, 02 enz. is inderdaad
een mogelijkheid maar als je pakweg 180 nummers per cd moet wijzigen
ben wel even bezig. Dus weet je echt geen andere methode ? Graaf eens
is je enorme IT-kennis !! Groeten - Paul

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, da's ook weer waar, van MP3'tjes passen er nogal wat op een CD hè...
Maar ik ben toch bang dat de enige manier om die MP3-bestandjes in de juiste volgorde te krijgen is door 'drag & drop' te gebruiken, dus selecteren in de lijst en op de juiste volgorde te zetten.
Er bestaat voor zover ik weet geen software die kan 'aanvoelen' in welke volgorde jij je liedjes wil horen.
De enige automatische manier is alfabetisch of nummeriek.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was er al bang voor. In elk geval bedankt voor je antwoord. vrgr Paul

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 19:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Schiet me zo te binnen: Er is wel een mogelijkheid om de nummers
willekeurig af te spelen. Als je CD of DVD speler een 'random'
functie heeft kan de speler op deze modus instellen en en krijg je de
nummers toch in willekeurige volgorde te horen.  Graag gedaan !

PML

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 19:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

In willekeurige volgorde afspelen kan natuurlijk met de 'random'-functie, maar iedere keer als je de CD start in 'random' speelt hij de nummers in een andere volgorde af.
Ik geloof niet dat dit precies de bedoeling was van biomus.

Enterprise.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2004 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het was ook maar een idee .......Die kwam zo maar te voorschijn. Gelijk weer terug gestuurd.