eugenie
door eugenie Sep 28, 2012 om 00:14
Computers & telefonie

Fout melding

Hoi,
Wie wil mij helpen. Bij het opstarten krijg ik steeds de melding Sqlite 3Dill niet aanwezig.Op nieuw installeren. Browser Companion Helper werkt niet. Wat moet ik doen?
Alvast bedankt,

Groetjes,
Eugenie

583 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 28, 2012 om 00:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is geen Dill, maar Dll

Je mist een dll file.

dll file kan je HIER vinden

Andere opties zijn systeemherstel, de niet werkende software opnieuw installeren, je drivers vernieuwen., nieuwe Windows updates ophalen, of je registry opschonen.

Probleem is te veel omvattend en je geeft te weinig details.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2012 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of je hier wat aan hebt.

http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_7-performance/sqlite-3dll/578c1320-7945-4a13-9d7a-a8e327f3e470

Url invoegen werkt geloof ik nog niet goed.

Dan maar zo.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2012 om 10:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo eugenie,

Ik zou die hele Companion Helper verwijderen:
Dus uninstall Browser Companion en/of Browser Companion Helper.
Hoe? Ga naar:
Configuratiescherm - Software - Browser Companion en/of Browser Companion Helper en klik op Verwijderen.
Restart de computer
Ga naar de Map C:\Program Files\BrowserCompanion en verwijder de gehele MAP!

Scan daarna voor de zekerheid nog even met MBAM. Klik onder Free.

Suc6

ve
door verwijderd - Sep 28, 2012 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@chris74,

OT
.....Url invoegen werkt geloof ik nog niet goed......
Ja hoor, als je het maar goed doet:

Klik met de rechtermuisknop op de gewenste url.
Deze wordt blauw.
Kies voor kopiëren (klik er op met de linkermuisknop)
Typ je tekst, bv. klik hier.
Zet je muiscursor voor 'hier' en beweeg naar rechts over 'hier'.
Woordje 'hier' wordt blauw.
Klik op het schakeltje rechtsboven dit invoerveld.
Zet de cursor in de witte adresbalk, klik rechtermuisknop en kies voor kopiëren.
Klik op OK en nog een keer op OK.
En klaar is chris74.

Suc6

ve
door verwijderd - Sep 28, 2012 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet de cursor in de witte adresbalk, klik rechtermuisknop en kies voor kopiëren.
Klik op OK en nog een keer op OK.
En klaar is chris74.

OT
@edrick3,
moet de de 2e maal kopiëren niet plakken zijn?
Vr, Gr, sjoppie

ve
door verwijderd - Sep 28, 2012 om 10:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@sjoppie,

OT
.....moet de de 2e maal kopiëren niet plakken zijn?.....

Ja, natuurlijk. Slordig foutje mijnerzijds. Nog slaap in de ogen.
Bedankt voor de correctie.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2012 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer deze Toolbar Cleaner en installeer deze. (is erg goed) Kijk of dit voorkomt in de lijst.

- Browser Companion Helper Verifier

- Browser Helper Object(BHO)

- REMOVE SELECTED TOOLBAR(S)/HBO(S)

(http://download.cnet.com/ToolbarClea...-75439821.html)

Kijk ook even in het register en zoek op 963B125B-8B21-49A2-A3A8-E37092276531
en verwijder deze. (herhaal de zoekopdracht tot deze niet meer voorkomt)

ve
door verwijderd - Sep 29, 2012 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Winterman, Chris 74, Edrick 3 en Sjoppie,

Jullie worden bedankt voor de snelle reactie. Ik ben niet een van de jongste meer dus ga het op mijn gemak uitvogelen.
Een ding begrijp ik niet, wat de Browser Companion Helper doet.
Heb je deze echt nodig of kan je er van buiten.

Ik laat jullie weten als ik er uitgekomen ben.

Groetjes
Eugenie

ve
door verwijderd - Sep 29, 2012 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

@eugenie,

Die heb je niet nodig, dus ... gewoon verwijderen zoals 28/9 10.06 is aangegeven.

Suc6

ve
door verwijderd - Oct 2, 2012 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Met plakken niet gelukt. Bij Software kwam hij niet meer voor Heb Toolbar Cleaner geinstalleerd en Browser Companion Helper verwijderd, geen melding meer gekregen.

Jullie worden nogmaals bedankt.

Groetjes
Eugenie

ve
door verwijderd - Oct 3, 2012 om 10:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@eugenie,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.