ol
door oleander12 Jun 23, 2017 om 15:10
Computers & telefonie

Foutmelding na opschonen AVG Tune up

Na het opschonen door AVG Tune up krijg ik bij het opstarten van mijn laptop met Windows 10 steeds de foutmelding:
De code-uitvoering kan niet worden voortgezet omdat VCRuntime140.dll niet is gevonden. Mogelijk oplossen door opnieuw te installeren.
Van welke website kan ik dit het beste downloaden en waar loop ik tegenaan als ik dit dan wil installeren?
Ik kan de melding overigens wel gewoon wegklikken.
De proefversie van AVG Tune up wil ik weer verwijderen maar dan wil ik graag eerst van deze foutmelding af.

2954 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2017 om 15:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen
audb
door audb Jun 23, 2017 om 15:25
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Downloaden en plaatsen in de map Windows > System32

marita5
door marita5 - Jun 23, 2017 om 15:20
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Oleander12 ,

Doe een systeemherstel , zet de laptop terug naar een datum toen u nog niet deze foutmelding kreeg .
Dit programma heeft u niet nodig is troep , beschadigd meer dan u lief is .

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2017 om 15:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

In aanvulling op marita5: als je systeemherstel doet met een datum vóórdat je die proefversie downloadde hoef je dat ook niet meer te verwijderen.

marita5
door marita5 Jun 23, 2017 om 15:26
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u , had ik overheen gelezen dat het een proefversie is ., ik heb mijn reactie bewerkt .

Topantwoord

ku
door kuyvje - Jun 23, 2017 om 15:27
3 Antwoorden / 1 Vragen

Download hier  http://www.sts-tutorial.com/sites/downloadCenter.php?vcruntime140  het missende dll bestand.
Daar staat ook waar u het moet plaatsen.

marita5
door marita5 Jun 23, 2017 om 15:30
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@kuyvie , het beste is om Avg Tune Up helemaal niet te gebruiken dit is troep , laat zich ook niet gemakkelijk verwijderen . Straks heeft Ts door dit programma weer een ander probleem .

ol
door oleander12 - Jun 23, 2017 om 15:50
22 Antwoorden / 6 Vragen

Dank Kuyvie; ik heb voor uw oplossing gekozen en het staat hier duidelijk uitgelegd.
Probleem is opgelost en ik ga AVG tune up aansluitend verwijderen.

edrick3
door edrick3 Jun 23, 2017 om 16:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn dat het opgelost is, maar de oplossing van marita5 was wellicht handiger geweest; dan was AVG tune-up meteen verwijderd én de fout opgelost. (mits je natuurlijk systeemherstelpunten hebt; standaard staat dat uitgeschakeld bij W10)

ltmvz
door ltmvz - Jun 23, 2017 om 17:58
949 Antwoorden / 18 Vragen

Als ik u was zou ik deze .dll gewoon downloaden. (Ik heb dit zelf al enkele keren gedaan in soortgelijke gevallen). Vervolgens plaatsen in de map 'Windows'.

Toets de naam in in uw zoekmachine.

Naschrift: het topantwoord had ik gemist.

aurora1
door aurora1 - Jun 23, 2017 om 21:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het is al een paar keer gezegd: het is niet nodig en onverstandig om dergelijke programma's te gebruiken.
Lees het volgende eventueel nog door: https://www.seniorweb.nl/artikel/onderhoud-in-windows-10

gsm
door gsm - Jun 23, 2017 om 22:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het removal tool van AVG downloaden en met dat tool alles van AVG verwijderen. Daarna is de foutmelding ook weg.
http://files-download.avg.com/util/tools/AVG_Remover.exe
Nooit meer AVG tune up gebruiken.
Eigenlijk helemaal nooit tuners, boosters, cleaners, of optimizers gebruiken, want dat geeft alleen maar problemen.