ak
door ake boulard Dec 1, 2017 om 18:16
Computers & telefonie

Geachte mededenkers. Ik heb een vraag over mijn computer.

Sinds kort krijg ik geen geluid meer als ik bv een you tube filmpje bekijk. De mediaplayer geeft wel geluid. De instellingen op ie staan goed en alles is juist aangevinkt. Is er iets wat ik over het hoofd zie? Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?
M. vr. gr Ake

1169 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 1, 2017 om 18:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Sinds kort ....
Nee, weet niet waar dat ' zomaar' aan kan liggen.
Probeer eens systeemherstel met een datum toen het nog wél werkte. Wie weet ....

En kijk eens hier: https://www.google.nl/search?q=geen+geluid+bij+youtube&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=a48hWruWDe2sgAbf-7TACg

diumenge
door diumenge - Dec 1, 2017 om 18:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe kunnen wij zo'n vraag nou beantwoorden met de opmerking dat de instellingen goed staan en alles juist is aangevinkt? Als dat het geval was dan zou je wel geluid hebben tenslotte, dus kennelijk staat niet alles goed en juist aangevinkt. Maar goed, staat het geluid niet gedempt? Zie het speakersymbool linkonder in het venster waar Youtube afspeelt, als daar een schuine streep doorheen staat, dan staat ie op mute.

varabas
door varabas - Dec 1, 2017 om 18:30
450 Antwoorden / 35 Vragen

Ake,

Er staat op YouTube toch geen streepje door het luidsprekersymbool?
M.a.w. staat geluid op YouTube niet uitgeschakeld?
Kijk links onderin

marita5
door marita5 - Dec 1, 2017 om 19:10
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ake Boulard ,

Probeer deze oplossing eens ,

Klik met de rechtermuisknop op een YouTube-filmpje en kies voor Instellingen. Klik vervolgens op Geavanceerd. Kies in het menu links voor Global Storage Settings. Als er nog geen vinkje staat bij Sta Flash-inhoud van derden toe gegevens op uw computer op te slaan, plaats hier dan een vinkje. Staat dit vinkje er al wel, verwijder het dan, sluit de browser, en doorloop het riedeltje opnieuw om het vinkje weer terug te plaatsen. Herstart de browser en voilà, u hebt weer geluid!

Bron : computertotaal .

edrick3
door edrick3 - Dec 2, 2017 om 14:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Geachte vraagsteller. Ik heb een vraag over de stand van zaken: opgelost?

ak
door ake boulard - Dec 3, 2017 om 18:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Alvast bedankt voor het meedenken. Ik heb de computer terug gezet naar oktober en nu doet alles het weer als vanouds. Wat de reden ook geweest mag zijn. Ik ben blij met de suggestie. Scheelt voor een digibeet weer heel wat kopzorgen
M.vr gr Ake

marita5
door marita5 Dec 3, 2017 om 19:52
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@Ake Boulard , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

edrick3
door edrick3 - Dec 4, 2017 om 10:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi dat het opgelost is. Houden zo.

aurora1
door aurora1 - Dec 4, 2017 om 11:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus nu opletten dat u bij nog eens een systeemherstel niet een herstelpunt neemt waar dit probleem in zit.
Eventueel via schijfopruiming dat in Windows zit oude herstelpunten verwijderen behalve het laatste.