jh
door jhamm1992 Aug 12, 2015 om 10:42
Computers & telefonie

Geband op €1000+ account HABBO onterecht!!!!!

Ik ben sind 2 dagen verbannen. en ik speel vanaf 2004 tot op heden (2dagen gelden dus) heb gemaild maar niets terug meer..... ik heb geen 20 euro gestort maar DUIZENDEN EURO'S ..vanaf 2004 heb ik wallie's gekocht en nu deed ik via Ideal of Paysafe card's .........ik wil mijn geld terug.......of mijn account...ik ben hier niet van gediend dit is DIEFSTAL!!!! ik ben 23jaar en heb een gezond verstand.
geband om deze reden staat er:

Je bent verbannen! De reden voor het verbod is "Dit account is actief is verdacht van niet geautoriseerde toegang tot een account en/of accepteren van handel in gestolen furni. Neem contact op met de Habbo Player Support voor meer informatie.", en zal vervallen op 2027-01-06 11:47:21 CET. Je kunt in beroep gaan tegen je ban op http://help.habbo.nl

Ik geef al mijn zuur verdiende geld hier aan uit...ik ben nu bestolen door Habbo zelf !!

3978 11 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Aug 12, 2015 om 10:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ben je al 'in beroep' gegaan?

jh
door jhamm1992 - Aug 12, 2015 om 10:55
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ja maar krijg helaas niets terug van ze. zoals ik hoor zijn ze zo langzaam als de pest en ik ben mijn geld kwijt. er staat dat ik VERDACHT ben ? en volgens mij woon en leef ik nog steeds in Nederland, en daar ben je pas schuldig als er wttelijk en overtuigend bewijs is..... er is geen rechter aan te pas te komen, ik heb helemaal geen email of wat dan ook ontvangen dat ik uberhaupt ben geband, ik krijg gweoon mails van het spel als of ik er nog in zit, heel raaar.

edrick3
door edrick3 - Aug 12, 2015 om 10:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jhamm1992,

Misschien nog even geduld hebben?

Ik wacht al een aantal dagen op een antwoord

Ik heb een ticket aangemaakt maar heb nog geen antwoord gekregen, wat is er aan de hand?
Wij zullen ons best doen om zo spoedig mogelijk naar jouw vraag/probleem te kijken. Houd er wel rekening mee dat door het hoge aantal tickets, zeker tijdens de vakantieperiodes, het langer kan duren voordat je een antwoord krijgt.

Er kunnen in dit geval ook andere dingen aan de hand zijn die je allemaal even na moet lopen voordat je besluit een nieuw ticket aan te maken.

Je hebt de vragenlijst nog niet ingevuld. Bij sommige categorieën moet je eerst een vragenlijst beantwoorden voordat wij jouw mail zien en in behandeling kunnen nemen. Als er 'in afwachting van uw antwoord' bij jouw ticket staat dan wachten wij dus nog op antwoord van jou.

Het ticket is niet compleet aangemaakt. Als je een ticket aanmaakt raden wij je aan om alles door te lezen. Wanneer een ticket niet compleet is ingevuld komt deze niet bij ons binnen en kunnen wij je dus ook geen antwoord geven.

Je hebt na het aanmaken van je ticket opnieuw een reactie geplaatst onder jouw vraag. Dit houdt in dat er pas geleden nog activiteit is in jouw ticket is geweest en deze dus weer onderaan de lijst komt. Wij behandelen de oudste tickets/vragen als eerst en gaan vervolgens verder naar de nieuwere tickets. Als je dus een reactie plaatst in je ticket beschouwt ons systeem deze weer als een nieuw ticket waardoor je dus juist langer moet wachten.

Heeft het zin om meerdere tickets aan te maken over hetzelfde onderwerp?
Nee, als je een vraag hebt over 1 bepaald onderwerp kun je het beste gewoon 1 ticket aanmaken en het daarbij laten. Wanneer je meerdere tickets tegelijkertijd aanmaakt worden deze samengevoegd en duurt het antwoord juist langer omdat wij de nieuwste tickets als laatste behandelen. Na het aanmaken van een ticket zit er niets anders op dan even wachten.

jh
door jhamm1992 - Aug 12, 2015 om 10:57
4 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb vrijdag een mail gestuurd met gaarne binenn 24 u reageren. Bij al mijn vorige emails naar habbo, kreeg ik een ontvangst bevestiging, en nu kreeg ik een heel raar mailtje met wat is ej habbo naam en reden van je ban en hoelang heb je een ban. Al mijn vrienden op habbo zelf die mij kenne, hebben ook gemaild naar habbo dat dit gewoon niet kan, en die krijgen binenn een uur (om saovnds 10uur) mail terug dat ze hun niets kunnen zeggen.

jh
door jhamm1992 - Aug 12, 2015 om 10:59
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ja maar ik wil niet mijn tijd voor bij alten gaan, zodat ik niets meerr kan doen, want anders ga ik gewoon een kort geding aanspannen.

crewmember
door crewmember - Aug 13, 2015 om 13:00
1040 Antwoorden / 0 Vragen

@TS. Ik heb wel vaker gehoord dat HABBO dit soort ongein uithaalt. Geef ze eerst even rustig (2 weken) de tijd om te reageren, en ga dan pas moeilijk doen. het is niet zo gek dat ze niet binnen 4 dagen meteen alles hebben uitgelegd en weten.

Hou ook vooral je toon netjes naar hun toe, ze doen ook alleen maar hun werk. En houden het spel op deze manier schoon van hackers en scammers. Echter zijn dit soort systemen bij geen een spel altijd 100% waterdicht. Geloof me, ze willen je echt wel terug als klant.

notorious
door notorious - Sep 16, 2015 om 16:53
8 Antwoorden / 2 Vragen

Wat wil je doen ?
Ze behouden zich altijd het recht voor dat alles wat in het spel is staat doe gebeurt van hun is jij leent als het waren dat account

Klein vraagje ben je niet een beetje oud voor habbo hotel?

jh
door jhamm1992 - Sep 23, 2015 om 07:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

Je bent nooit te oud voor een online game ;-) ken personen van 45 jaar 30 jaar die ook spelen ;-) leeftijd zegt niets...zeker als je vanaf het begin speelt...
ze kunnen niets bewijzen..ik heb niets fout gedaan en ik ben er mee bezig met me advocaat

notorious
door notorious - Sep 25, 2015 om 00:00
8 Antwoorden / 2 Vragen

Ben erg benieuwd! Hou me op de hoogte

Hier de regels denk niet dat je ze gelezen hebt :p

1.4 Je dient minimaal 12 jaar oud te zijn om de Website te mogen gebruiken. Als je ouder dan 12 maar jonger dan 18 jaar bent, dan mag je de Website alleen gebruiken

2.6 Je verleent Habbo NL en Gelieerde Ondernemingen een eeuwigdurende, onherroepbare, royaltyvrije, wereldwijde, niet-exclusieve, overdraagbare licentie (met het recht een of meer van de volgende rechten in sublicentie te geven) om jouw Gebruikerscontent te bewerken, wijzigen, verwijderen, vertalen en over te brengen en om deze te gebruiken, reproduceren, uitzenden, publiceren of anderszins wereldwijd te tonen in ongeacht welke reeds bekende of in de toekomst ontwikkelde vorm of formaat van media of technologie.

crewmember
door crewmember - Sep 28, 2015 om 16:40
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=notorious schreef op vrijdag 25 sep 2015, 00:00]

2.6 Je verleent Habbo NL en Gelieerde Ondernemingen het recht om jouw Gebruikerscontent te bewerken, wijzigen, verwijderen, vertalen en over te brengen en om deze te gebruiken, reproduceren, uitzenden, publiceren .

Dit kunnen ze best in hun eigen voorwaardes zetten, maar gelukkig gelden de algemene voorwaarden niet als ze in de strijd zijn met de Nederlandse wet.

Dit is TS zijn advocaat nu aan het uitzoeken neem ik aan.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 28, 2015 om 17:08
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Ik geef aan dat ik nu ook antwoorden wil ontvangen omdat ik benieuwd ben naar de terugmelding van Ts m.b.t. het eventueel verkregen resultaat door inschakelijk van de advocaat dat, naar ik aanneem en baseer op eigen ervaring wel een tijdje kan duren.