to
door toosje_1 Nov 23, 2003 om 14:43
Computers & telefonie

Geen antwoord per e-mail

Ik heb een rekening van upc ontvangen die niet duidelijk is. Nu heb ik een e-mail gestuurd met vragen, echter deze willen ze niet beantwoorden. Vraag kan alleen telefonisch gesteld worden en dat kost 0.10 Euro cent per minuut. Gezien de wachttijden heb ik hier echter geen zin in. (op hun internetsit geven ze overigens aan dat ze via e-mail te bereiken zijn). Enig idee hoe ik hier het beste mee om kan gaan, aangezien ik ook graag hun antwoord het liefst schriftelijk heb.

374 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wi
door wijnands_1 - Apr 16, 2004 om 12:08
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

UPC levert op zich best aardige verbindingen maar hun back-office, hun financiele afdelingen zijn al jaren bekend om de beroerde kwaliteit en klantonvriendelijkheid. Waarom u daar nog klant bent ontgaat me dan nog even.
Probeer 's om 's ochtends net na het open gaan de service desk te bellen. Email gewoon volhouden maar wel elke dag een ander onderwerp van het mailtje.

Bij wat voor communicatie met UPC dan ook is het heel belangrijk om heel simpel nederlands te gebruiken, liever geen woorden van meer dan 3 lettergrepen, en om van werkelijk alles kopieen te bewaren.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:08
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Er zijn meer instanties die bepaalde zaken niet via e-mail af willen handelen. Op zich is daar niets vreemds aan. Ik raad je aan om een brief of fax te sturen met je vragen. Vraag daarin om schriftelijke uitleg. EN zorg dat je (als je faxt) het verzendbewijs bewaart. Altijd handig om iets te kunnen aantonen!

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:08
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Wij hebben ooit per email een gespecificeerde rekening gevraagd. Deze werd netjes door UPC opgestuurd. Maar als je een vragenlijst per email stuurt, kan je dit inderdaad beter doorbellen of faxen. Ook al is het vreemd, want op de site van UPC is een gelegenheid om dit online te doen, dus zou je verwachten dat ze dan ook netjes antwoordt geven. (anders heeft de online service geen nut) Misschien toch nog een keer proberen de vragen via de site te stellen, wie weet had je net een 'verkeerde' die je mail las.

Succes.

fj
door fje - Apr 16, 2004 om 12:08
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

http://qmail.upc.nl/

Tot nu toe altijd netjes antwoord gekregen (Duurt soms even...)

ju
door juridifix - Apr 16, 2004 om 12:08
20 Antwoorden / 0 Vragen
0

allemaal nuttige tips met betrekking tot de communicatie. Nog een tip met betrekking tot de rekening: als je het er niet mee eens bent; betaal wel / alleen dat deel waar je het mee eens bent. Stuur een aangetekend schrijven waarin je aangeeft waarom je een deel betaalt (of fax; goedkoper)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer