Geen ontvangst meer van tele 2
Sinds 1 september is Tele 2 in zee gegaan met T Mobile, sindsdien heb ik zo goed als geen ontvangst meer. Alleen nog maar noodoproepen. Als ik wil bellen moet ik al buiten op een speciale plaats gaan staan om ook maar een beetje bereik te krijgen. Bij mij thuis ben ik al bijna helemaal niet bereikbaar. Smsjes die naar mij worden verstuurd komen vaker drie uur later aan, en dan is het leed al geschied. Ik heb Tele 2 hierop aangesproken via de mail maar nog niks gehoord. Wie heeft deze ervaring ook en wat verder te kunnen doen.
Hallo, Een heel herkenbaar verhaal.Ik heb dat gehad met Telfort. Ik had net weer een 2 jarig abonnement afgesloten, toen ze hier de masten gingen verplaatsten. Ook geen ontvangst meer in huis. Hoe verder ik van huis weg was, hoe beter het ontvangst. Gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was. En na nog een keer bellen en gezegt te hebben dat ik geen puber ben die op straat privé gesprekken gaat voeren, hebben ze mijn abbonnement beeindigd.
Misschien dat als je er heen belt en het uitlegd, dat je dan meer bereikt dan via de mail. Je kunt het altijd proberen. Ook een keer vanuit je huis erheen bellen, dan kunnen zo horen hoe slecht het ontvangst is. Die persoon die ik toen aan de lijn had merkte het toen ook, doordat ik herhaalde malen moest zeggen dat ik haar niet kon verstaan.
@conair
Mobiele dekking/bereik < info
Probeer het eerst nog eens met een mailtje met klacht te sturen naar:
webservice@tele2.nl / tav Alex Weijer
Bedankt voor de reactie, een mail met mijn klacht is al weggestuurd.
Ben benieuwd naar de reactie?
Ik heb precies hetzelfde probleem, waarbij ik een prepaid kaart heb. Op mijn vraag wat er aan gedaan kon worden zei de telefoniste doodleuk dat ik maae een andere provider moest zoeken. Het beltegoed van ruim 7 euro krijg ik niet vergoed. Dat moet ik eerst opmaken, door ergens naar toe te gaan waar ik wel bereik heb en dan te gaan bellen. Daarbij loopt de geldigheidsduur tot 4 oktober, anders moet ik weer opwaarderen. Aangezien ik nauwelijks bel, ben ik dat geld dus straks gewoon kwijt. En waar vind je zo snel een andere provider?
Ik voel me erg machteloos staan en wil graag weten hoe andere mensen dit opgelost hebben.
En waar vind je zo snel een andere provider?
Via Internet,Albert Heijn,Telefoonwinkel ( alle netwerken),Electronica zaken ( alle netwerken)noem maar op. Je kunt je telefoon zo meenemen en gelijk bellen. Tip neem prepaid pakket KPN beste bereik
gr Henk
Nou het mooie van alles is, ik heb een abbonement voor nog een jaar. Mijn vrouw ook nog voor een jaar en mijn dochter heeft wel prepaid.
Dit is de reactie van het webservice tele 2 team.
Het
WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse
vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten
van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande
klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2
op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].
Ik ga met Tele 2 bellen, mocht dat niet lukken dan gaat er een aangetekende brief uit.
@conair
Tele2 stelt zich tot doel te reageren op klachten en onduidelijkheden op 't internet?
Het ene probleem pakt men wel op en de andere moet maar bellen? Riekt een beetje naar willekeur. Ik hoop voor u dat Tele2 zich vanavond nog aandient en de klacht leest, en met een oplossing komt.
Zo niet, stel Tele2 ingebreke per aangetekend schrijven. Zet er een finale datum in waarop de problemen moeten zijn opgelost. Zo niet, overweeg ontbinding v/h contract.
De klacht kan u ook nog doorgeven aan Consuwijzer. Per mail bv = binnen 1 wk. antwoord/advies. Denk alleen dat u dan bovenstaande te horen krijgt. Maar ja, de klacht is dan wel genoteerd.
Dit is nu de reactie van Tele 2,
Ik heb door middel van een postcode controle na kunnen kijken of er bij u in uw
woonomgeving goede dekking is met T-Mobile. Hier is uitgekomen dat er bij u
geen dekking is.
Ik kan u in dit geval twee opties bieden.
U
kunt uw abonnementen zonder verdere afkoop opzeggen of aangeven bij een andere
provider dat u nummerbehoud wilt. Indien u uw nummer wilt behouden, zullen
wij het
abonnement meteen verwijderen uit ons systeem (dit heeft geen
invloed op uw nummerbehoud
aanvraag bij de andere provider).
Duidelijker kan het niet, bedankt voor jullie reacties
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer