co
door conair Sep 28, 2009 om 12:12
Computers & telefonie

Geen ontvangst meer van tele 2

Sinds 1 september is Tele 2 in zee gegaan met T Mobile, sindsdien heb ik zo goed als geen ontvangst meer. Alleen nog maar noodoproepen. Als ik wil bellen moet ik al buiten op een speciale plaats gaan staan om ook maar een beetje bereik te krijgen. Bij mij thuis ben ik al bijna helemaal niet bereikbaar. Smsjes die naar mij worden verstuurd komen vaker drie uur later aan, en dan is het leed al geschied. Ik heb Tele 2 hierop aangesproken via de mail maar nog niks gehoord. Wie heeft deze ervaring ook en wat verder te kunnen doen.


1142 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ca
door carola48 - Sep 28, 2009 om 12:57
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo, Een heel herkenbaar verhaal.Ik heb dat gehad met Telfort. Ik had net weer een 2 jarig abonnement afgesloten, toen ze hier de masten gingen verplaatsten. Ook geen ontvangst meer in huis. Hoe verder ik van huis weg was, hoe beter het ontvangst. Gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was.  En na nog een keer bellen en gezegt te hebben dat ik geen puber ben die op straat privé gesprekken gaat voeren, hebben ze mijn abbonnement beeindigd.


Misschien dat als je er heen belt en het uitlegd, dat je dan meer bereikt dan via de mail. Je kunt het altijd proberen. Ook een keer vanuit je huis erheen bellen, dan kunnen zo horen hoe slecht het ontvangst is. Die persoon die ik toen aan de lijn had merkte het toen ook, doordat ik herhaalde malen moest zeggen dat ik haar niet kon verstaan.

kiran
door kiran - Sep 28, 2009 om 14:45
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@conair


Mobiele dekking/bereik  < info


Probeer het eerst nog eens met een mailtje met klacht te sturen naar:


webservice@tele2.nl / tav Alex Weijer

co
door conair - Sep 28, 2009 om 16:52
10 Antwoorden / 10 Vragen
0

Bedankt voor de reactie, een mail met mijn klacht is al weggestuurd.
Ben benieuwd naar de reactie?



ir
door irene63 - Sep 29, 2009 om 14:57
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb precies hetzelfde probleem, waarbij ik een prepaid kaart heb. Op mijn vraag wat er aan gedaan kon worden zei de telefoniste doodleuk dat ik maae een andere provider moest zoeken. Het beltegoed van ruim 7 euro krijg ik niet vergoed. Dat moet ik eerst opmaken, door ergens naar toe te gaan waar ik wel bereik heb en dan te gaan bellen. Daarbij loopt de geldigheidsduur tot 4 oktober, anders moet ik weer opwaarderen. Aangezien ik nauwelijks bel, ben ik dat geld dus straks gewoon kwijt. En waar vind je zo snel een andere provider?


Ik voel me erg machteloos staan en wil graag weten hoe andere mensen dit opgelost hebben.

he
door henk1951 - Sep 29, 2009 om 15:47
256 Antwoorden / 0 Vragen
0

En waar vind je zo snel een andere provider?

Via Internet,Albert Heijn,Telefoonwinkel ( alle netwerken),Electronica zaken ( alle netwerken)noem maar op. Je kunt je telefoon zo meenemen en gelijk bellen. Tip neem prepaid pakket  KPN beste bereik

gr Henk

 


co
door conair - Sep 29, 2009 om 19:27
10 Antwoorden / 10 Vragen
0

Nou het mooie van alles is, ik heb een abbonement voor nog een jaar. Mijn vrouw ook nog voor een jaar en mijn dochter heeft wel prepaid.
Dit is de reactie van het webservice tele 2 team.

Het
WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse
vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten
van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande
klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2
op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].


Ik ga met Tele 2 bellen, mocht dat niet lukken dan gaat er een aangetekende brief uit.





kiran
door kiran - Sep 29, 2009 om 20:12
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@conair


Tele2 stelt zich tot doel te reageren op klachten en onduidelijkheden op 't internet?


Het ene probleem pakt men wel op en de andere moet maar bellen? Riekt een beetje naar willekeur. Ik hoop voor u dat Tele2 zich vanavond nog aandient en de klacht leest, en met een oplossing komt.


Zo niet, stel Tele2 ingebreke per aangetekend schrijven. Zet er een finale datum in waarop de problemen moeten zijn opgelost. Zo niet, overweeg ontbinding v/h contract.


De klacht kan u ook nog doorgeven aan Consuwijzer. Per mail bv = binnen 1 wk. antwoord/advies. Denk alleen dat u dan bovenstaande te horen krijgt. Maar ja, de klacht is dan wel genoteerd.


 


Klacht indienen - Consuwijzer

co
door conair - Oct 5, 2009 om 13:02
10 Antwoorden / 10 Vragen
0

Dit is nu de reactie van Tele 2,
Ik heb door middel van een postcode controle na kunnen kijken of er bij u in uw

woonomgeving goede dekking is met T-Mobile. Hier is uitgekomen dat er bij u
geen dekking is.

Ik kan u in dit geval twee opties bieden.

U
kunt uw abonnementen zonder verdere afkoop opzeggen of aangeven bij een andere

provider dat u nummerbehoud wilt. Indien u uw nummer wilt behouden, zullen
wij het
abonnement meteen verwijderen uit ons systeem (dit heeft geen
invloed op uw nummerbehoud
aanvraag bij de andere provider).

Duidelijker kan het niet, bedankt voor jullie reacties


kiran
door kiran - Oct 5, 2009 om 14:33
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@conair


Inderdaad: duidelijker kan niet!


Bedankt voor de terugmelding.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer