kn
door kneup Sep 5, 2008 om 15:32
Computers & telefonie

Geen tegoeden ontvangen

Halla mensen van KASSA,


 


Ik heb een mobiele telefoon en heb al jaren een abonnement van Vodafone. Nu hebben ze sinds kort hun systeem veranderd en nu krijg ik al ruim 2 maanden aan het begin van de maand geen tegoed, dus dit houd in dat ik wel mijn abonnement moet betalen maar niets krijg. Als ik de 1ste van de maand bel dan moet ik meteen extra betalen omdat ik geen tegoed heb (NIET GEKREGEN)maar ik moet mijn tegoed(50 euro) wel extra bij mijn andere kosten van het bellen betalen.


We hebben al verschillende keren gebeld maar het antwoord is steeds van ik kan er niets mee ik moet andere ernaar laten kijken.


Ik heb ze nu de keus gegeven om het op te lossen anders geef ik ze aan voor oplichting (ik weet niet of ik hier goed aan doe)


Wat denken jullie hiervan?


 

294 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo kneup


Aangeven wegens oplichting, gaat wel ver. In aanmerking genomen dat er de laatste tijd regelmatig ergernis is met mobiele telefonie en internet providers .....


Maar je zou ze wel in gebreke kunnen stellen, een datum zetten waarop de problemen moeten zouden zijn opgelost.


Klik hier: klacht mobiele aanbieder


Voorbeeld brief  < aanpassen aan de situatie


Succes

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zie ook  http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&_uc=no&cat=830&qid=406647


u bent niet de enige met dit probleem. De enige die geen probleem schijnt te hebben is Vodafone.


Brief van consu wijzer ga ik zeker ook achter mijn klacht aansturen.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kneup,


Wellicht kun je het probleem rechtbreien als je kontakt opneemt met:


Stuur een mailtje naar Bas of Antoine of Jan


vodafonewebrelations.nl@vodafone.com


(zet in dat mailtje je klantnummer en je mobiele nummer)


en .................geef in je mailtje vooral aan, dat je al berichten hebt gepaatst op verschillende consumentensites.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer