sk
door skirduul Jul 22, 2012 om 20:07
Computers & telefonie

Geinitialiseerd

Sinds een dag of 6 kan ik via Firefox niet meer naar mijn Hotmail;de suggestie opnieuw proberen is een wassen neus want ik heb het al talloze keren gedaan! Ik kon er wel via een omweg; geschiedenis is maar ik heb er de pest over in.Ik heb beperkte toegang op de pc omdat ik weinig van de pc taal begrijp. Wie weet een eenvoudige doeltreffende manier om .toch zonder omwegen weer in mijn Hotmail te kunnen komen?Skirduul

1474 20 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ligt eraan wat je precies wilt, ik heb na steeds inlogproblemen met dat waardelose hotmail tijd lang, maar windows live mal op pc gezet en daar mijn hotmail account ingegooid, ik kan er nu dus altijd zonder probleem in (thuis).
Alleen ergens anders/online lukt het dus nog steeds niet.
Misschien moet je anders overschakelen naar een gmail account voor `onderweg` daar heb ik nooit inlogproblemen mee gehad.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Andere browser downloaden.
google chrome bijvoorbeeld.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo skirduul,

Vreemd probleem.
Je zou eens kunnen proberen of het verholpen is als je FF verwijdert en opnieuw download.
Heb je het probleem ook met IE?

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 20:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op zondag 22 jul 2012, 20:19: Vreemd probleem.

Volgens mij is het niet zo`n vreemd probleem en zijn er al meer en langer klachten over, hier ook geweest volgens mij.
Ik had overigens probleem met IE.

Laatst nog hotmailaccount voor iemand aangemaakt ging allemaal prima, is ook aangemaakt maar inloggen ging dus echt niet...........in WLM gaat ie prima.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Opnieuw installeren kan, maar is een radicale manier en sinds de recente versie 14 van Firefox, kan Firefox ook, op een eenvoudiger manier dan voorheen, gereset worden.

Open het Firefox menu met de oranje knop.
Wijs Help aan (er niet op klikken) en klik dan op Probleemoplossingsinformatie...
Klik op Firefox herinitialiseren.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op zondag 22 jul 2012, 20:35:
edrick3 schreef op zondag 22 jul 2012, 20:19: Vreemd probleem.

Volgens mij is het niet zo`n vreemd probleem en zijn er al meer en langer klachten over, hier ook geweest volgens mij.
Ik had overigens probleem met IE.

Laatst nog hotmailaccount voor iemand aangemaakt ging allemaal prima, is ook aangemaakt maar inloggen ging dus echt niet...........in WLM gaat ie prima.

Dat kan te maken hebben met de Compatibiliteitsweergave van IE. Gmail heeft daar ook problemen mee.
Je moet inloggen met je complete e-mailadres.

In en uit schakelen van de Compatibiliteitsweergave kan via het menu Extra (eerst even op de Alt-toets drukken) of via het pictogram in het adresvak van IE (met het symbool van een gescheurd document).

Gebruik desnoods bij een 64-bit Windows 7 ook eens de 32-bit IE9, bereikbaar via het Start-menu.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Edrick3,De meeste programma,s heb ik via ff, en er af gooien dan ben ik net als een pc eerder al m'n gegevens kwijt.In het verleden verwijderde ff mijn oude X dingen, ze vernieuwen begreep/begrijp ik niet.lukte dus niet.ff deed het ook nog eens in het engels.Er af gooien via het programma van M lukte niet want het hele programma werd geblokkeerd.En uiteindelijk waar ik ook hulp zocht ;niet kreeg beukte ik de pc naar de Filistijnen.Toen gebeurden er ook van die spontane veranderingen die hoe vaak ik het ook opnieuw instelde[Logitech muis linkshandig]
telkens weer terug in oude staat. degene die me hielp nam de pc mee naar huis;ipv hier kijken wat er gebeurt; er was niets mis mee.
Ik ben pc; a technisch en ik onthoud ook niets van de te nemen stappen
.Via IE en GC krijg ik allerlei sites waar ik ook niets mee kan Ik kan [dat was ik even kwijt via ff geschiedenis in mijn hotmail. ik had al eerder nu geschreven, ik begreep niet hoe ik moest reageren op je schrijven. Je top antwoord heb ik dus ongemerkt bij het zoeken verwijderd, Goretjes Skirduul.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op zondag 22 jul 2012, 21:22: Dat kan te maken hebben met de Compatibiliteitsweergave van IE. Gmail heeft daar ook problemen mee.
Je moet inloggen met je complete e-mailadres.

In en uit schakelen van de Compatibiliteitsweergave kan via het menu Extra (eerst even op de Alt-toets drukken) of via het pictogram in het adresvak van IE (met het symbool van een gescheurd document).

Gebruik desnoods bij een 64-bit Windows 7 ook eens de 32-bit IE9, bereikbaar via het Start-menu.

Geprobeerd wat je zei maar lukt niet, overigens met gmail nooit een probleem gehad met inloggen,
net hotmail geprobeerd in firefox en dat lukt nu wel.
Gebruik ik die voortaan wel als het buitenshuis nodig is ;-)

Nu krijg ik in IE steeds melding dat adres of ww niet juist zou zijn ? ook wel vaak ghad dat je ingelogd leek te gaan worden en dan hij dan gaat staan `flashen` als een gek en echt openen ho maar.
Maar oké, windows live mail thuis en `buiten` firefox dan maar ;-)

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij/zij heeft beperkte toegang tot de pc, dus zal waarschijnlijk niet zomaar software kunnen verwijderen of toevoegen.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2012 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op zondag 22 jul 2012, 21:41:
gsm schreef op zondag 22 jul 2012, 21:22: Dat kan te maken hebben met de Compatibiliteitsweergave van IE. Gmail heeft daar ook problemen mee.
Je moet inloggen met je complete e-mailadres.

In en uit schakelen van de Compatibiliteitsweergave kan via het menu Extra (eerst even op de Alt-toets drukken) of via het pictogram in het adresvak van IE (met het symbool van een gescheurd document).

Gebruik desnoods bij een 64-bit Windows 7 ook eens de 32-bit IE9, bereikbaar via het Start-menu.

Geprobeerd wat je zei maar lukt niet, overigens met gmail nooit een probleem gehad met inloggen,
net hotmail geprobeerd in firefox en dat lukt nu wel.
Gebruik ik die voortaan wel als het buitenshuis nodig is ;-)

Nu krijg ik in IE steeds melding dat adres of ww niet juist zou zijn ? ook wel vaak ghad dat je ingelogd leek te gaan worden en dan hij dan gaat staan `flashen` als een gek en echt openen ho maar.
Maar oké, windows live mail thuis en `buiten` firefox dan maar ;-)
Skirduul. In het verleden gebruikte ik Gmail; op gegeven moment kon ik Gmail niet meer in . Hoe vaak ik ook inlogde dan verscheen heel even alles correct en was daarna niet meer juist;In dezelfde tijd had ik al problemen met ff ik denk nog steeds dat FF er toen ook dwarsboomde en zo mijn Gmail blokkeerde; het vreemde was ook dat mijn Gmail zonder mijn handelen in Thunderbird terug vond.Het enige waar ik toen in kon was windows hotmail.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2012 om 01:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke versie van Firefox gebruik je?

Help > Over Firefox

Of typ even about: in de adresbalk in en dan druk je op Enter.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2012 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft er een update plaats gevonden van internet explorer naar versie 9.
Dan kun je daar het probleem gaan zoeken in de beveiliging.
Er worden namelijk diverse opties aangeboden de installatie.
Keurt men die goed door op oke te drukken dan staat alles voor Gmail dicht getimmerd.
Heb dit zelf allemaal weer open moeten zetten handmatig.

Zit dan in Prive instelling, firewall en beveiliging van pagina's in internet explorer

beste remedie is dan internet explorer deinstalleren en dan opnieuw installeren en dan deze opties uit te zetten en kaal laten installeren zonder welke toepassing dan ook.

Dan werkt het weer zoals je gewent bent.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2012 om 14:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Einde van het Hotmail-tijdperk

Velen hebben hun eerste stapjes gezet in de wereld van het e-mailen met een Hotmail-adres. De bekende e-maildienst roept dan ook haast een nostalgisch gevoel op. Vanaf volgend jaar zal deze naam alleen nog in de geschiedenisboeken te vinden zijn, want Hotmail wordt dan opgeheven en kun je alleen nog maar gebruiken in Outlook.

Het e-mailprogramma krijgt een volledige restyling en social media als Twitter, Facebook en Google + worden erin geïntegreerd. Zo kun je via het programma bijvoorbeeld ook statusupdates binnenkrijgen. De e-mailadressen veranderen van @hotmail.com naar @outlook.com.

Door het programma te vernieuwen hoopt Microsoft alle gebruikers terug te krijgen die in de loop der jaren zijn overgestapt op Gmail van concurrent Google.

Hotmail bestaat sinds 1996 en was een van de eerste gratis e-mailprogramma’s. Inmiddels zijn er wereldwijd honderden miljoenen gebruikers.

Mijn advies, stap meteen over naar Gmail, die werkt ook veel beter!

ve
door verwijderd - Aug 8, 2012 om 14:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

hereistom schreef op woensdag 8 aug 2012, 14:37:
Einde van het Hotmail-tijdperk

Mijn advies, stap meteen over naar Gmail, die werkt ook veel beter!

En heb je eenmaal Gmail. Dan kom je er van zijn levensdagen niet meer vanaf.
Of je nu alles beeindigt of niet. Na 7 jaar komen er nog steeds mailtjes door van adressen die niet meer bestaan. En op wel heel misterieuze wijzen ineens op facebook adres binnen komen.

Hoezo mensen worden gevolgt.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2012 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herestorm en Scheidsinfo+ inmiddels is mijn pc totaal gecrashd zowel ie als chrome.
Het blijkt dat ik ook de updates van M niet kon installeren. er werkte dus niets. meer. mijn pc-hulp is als beheerder is zijn wachtwoord kwijt en kan dus ook geen problemen oplossen.
Als beide mijn andere problemen met Gmail hebben gelezen ¨niet goed dus dan zouden jullie niet zo reageren als jullie nu doen!
Skirduul.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2012 om 23:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Scheidsinfo; zelfs nu lukt het niet om Gmail opnieuw te openen. Hoe bedoel je? Je wordt gevolgd? Kijk aan zulke dingen heb ik een bloedhekel dat ik gevolgd word
.Daar heb ik al een leven lang last van;gevolgd worden en 99% zijn het geen goede bedoelingen waarin en mee men je volgt; zo vrij zijn we! zeker op de pc zoals jij schrijft; levenslang!
Inmiddels is het bij de meeste mensen wel bekend dat Facebook meer van je weet dan jijzelf, je hebt er ook voor gekozen lijkt mij;ik begeef me niet op Facebook aangezien ik jou en niemand iets aangaat wat ik doe en waar ik ben!
Je weet niet eens wat er allemaal van jou bekend is ; je surfgedrag je
'vrienden" op het internet en dan alle dingen waar je niet aan denkt; werk/ziek/inkomen/ bestedingspatroon/rood staan/ schulden/ Zo zijn er nog meer die veel van je weten.En dan leven we in een land met vrijheid van geloof/mening? Dat laatste is een leugen;vraag huisarts G. van de Linde maar over vrije meningsuiting.
Weet je ik heb heel weinig vrienden, maar die ik heb zijn betrouwbaar.en daar kan ik van op aan meer dan alle facebook vrienden die je niet kent en vroeg of laat je een rotstreek leveren!
Volgende keer meer volgen!
Skirduul

ve
door verwijderd - Aug 8, 2012 om 23:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste mensen mijn computer is in alles gecrashd dankzij de welwillendheid van FF die zo behulpzaam is met het verwijderen van plug-ins voor mij zijn het plug-outs van FF.
Gelukkig is er een Microsoft! waar maanden dus geen updates werden geactiveerd omdat ik dat niet BEGRIJP!Maar toen alles dood was werd de
Boss himself* actief:
Nu doet zelfs FF het weer fatsoenlijk en kan ik weer gewoon in mijn hotmail zonder allerlei omwegen.
Ik heb alle updates van Microsoft* geinstalleert en het is net een zonnetje!Waar kan ik die dubbele punt vinden? Hij zit ergens onder maar ik kan hem niet vinden.
die op geinstalleert moet staan.
Ik kan ook niets installeren vanwege beperkt beheer
.Mijn broer begrijpt er geen fluit van wat ik toch allemaal op de pc presteer!!
Ik zelf ook niet!, het schijnt dat mensen met ADD anders begiftigd zijn dan de gewone mens. Slaap lekker, Ik ben moe.
wat moet je als je een uitslag van de KNO-arts krijgt vandaag;met het voorstel; 2 operaties! Opnieuw een correctie neustussenschot= een kwartiertje beitelen. en het laten inkorten van mijn tong die te lang is[slaapapneu].
op 1-3-12 is mijn resterende gebit verwijderd kaakchirurg / nog steeds heb ik er problemen mee/ de resterende botsplinters zorgen voor ontstekingen en gaan er vanzelf uit!!!!!!!!!!!! Wie weet na hoeveel tijd dat behelst? .
"Denk er over en een fijne dag gewenst! Skirduul.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2012 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoek hulp, je hebt meer problemen dan alleen je mail....

ve
door verwijderd - Aug 9, 2012 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz ;
Zoek hulp je hebt helemaal gelijk!
Dankzij alle veranderingen in de gezondheidszorg met name de GGZ de laatste 6 maanden werd ik dus een half jaar niet behandelt!. Wel werden er nog meerdere diagnoses gesteld, Ik ben dus overspannen volgens de laatste psychiater,Ik kreeg op één dag 3 nieuwe hulpverleners.lang leve minister Schippers en het kabinet.
Het lijkt alsof mensen helemaal niet belangrijk zijn; als het maar niet te veel kost.

ve
door verwijderd - Dec 6, 2012 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

skirduul schreef op woensdag 8 aug 2012, 15:06: mijn pc-hulp is als beheerder is zijn wachtwoord kwijt en kan dus ook geen problemen oplossen.

Of die pc-hulp weet niet wat hij doet, of jij vertelt sprookjes in de hoop hulp te krijgen voor iets wat je schijnbaar niet mag.

Hij heeft nog steeds toegang, ook al is hij zijn wachtwoord vergeten.