du
door dutchess127 Jul 5, 2011 om 09:34
Computers & telefonie

Gmail account

Ik weet zeker dat, met name Freya, mij een antwoord kan geven op de volgende vraag:

Ik heb een gmail email account aangemaakt. Nou heb ik een naamplaatje, opgeslagen op mijn bureaublad, dat ik als ondertekening wil plaatsen op een te verzenden email.

Zit nu al 3 dagen te puzzelen, maar kan het niet vinden. Ik wil dit naamplaatje dus niet verzenden als "bijlage"maar als ondertekening.
Ik kan echter niet de knop "invoegen"vinden.

Dank voor het meedenken.

618 4 Rapporteer

freya
door freya - Jul 5, 2011 om 10:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo dutchess127,

Je hebt wel veel vertrouwen in mij..... en laat ik nu zelf geen gmail gebruiken dus ik weet ook niet precies hoe dat dan bij gmail in zijn werk gaat, maar de oplossing hierboven, om de handtekening als afbeelding in te voegen lijkt me een prima methode.

m.vr.gr. Freya

tdehond
door tdehond - Jul 5, 2011 om 10:34
4744 Antwoorden / 9 Vragen

M.i. staat de oplossing

hier

tdehond
door tdehond - Jul 6, 2011 om 14:25
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ Freya
ik vond in "mijn bedankjes" ook deel dank gericht aan u ( + een dankwoord gericht aan iedereen):

@Freya: Ik heb slechts een gmail account aangemaakt in geval van nood. Blijf gewoon mijn reguliere account gebruiken.
Had al gezocht naar een dergelijke hulp pagina van google, maar had hem niet kunnen vinden.

Dus mijn probleem is weer opgelost. Hartelijk dank. Ben toch wel erg blij met deze vraag en antwoord site, want hier zijn al vele van mijn problemen opgelost.

@ ts.
dank u voor de lovende woorden!

freya
door freya - Jul 6, 2011 om 15:55
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Altijd leuk om te horen dat de gegeven hulp gewaardeerd wordt. Bij veel vragenstellers schiet dat er nog weleens bij in.....
In ieder geval mooi dat het allemaal gelukt is.

Freya