melati
door melati Aug 22, 2009 om 14:25
Computers & telefonie

Google zoeken engelstalige sites

Hallo.

Even een vraag. Sind een tijd heb ik problemen, bij het zoeken op google als ik de opdrachten in het Engels doe. Ik krijg dan uiteraard ook engelse sites en afbeeldingen te zien, maar hoe verder ik zoek, des te kleiner wordt het zoekveld.

Is er iets veranderd bij Google, of heb ik een instelling niet goed staan. Had er tot een tijdje terug geen last mee.

Hopenlijk kan iemand het mij uitleggen, wat het kan zijn en wat ik er eventueel aan kan doen. Vind dit namelijk erg irritant, dat het zoekveld zo klein wordt, dat je niets meer ziet,

418 4 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Aug 22, 2009 om 20:00
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Sorry, ik kan het even niet plaatsen. Het zoekveld wordt kleiner naarmate je meer zoekt? Daar merk ik hier niks van.

Kun je nader omschrijven wat je doet, met welke browser, en wat je ziet (liefst met schermafdruk erbij)?

jacy1001
door jacy1001 - Aug 26, 2009 om 13:28
4 Antwoorden / 1 Vragen

wellicht heb je je venster uitgezoomd. d.m.v. de CTRL toest en de + en de - kan je inzoomen op je webpagina.
tevens vind je deze functie ook terug bij "Pagina" en dan "in- en uitzoomen"

succes

edwardus
door edwardus - Sep 15, 2009 om 00:58
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Intussen heeft Melati het zelf al opgelost, blijkt aan de Vertaalhulp van de Google Toolbar (i.c.m. IE8?) te liggen.

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=29695&qid=511111

melati
door melati - Sep 15, 2009 om 08:44
76 Antwoorden / 12 Vragen

Ik hierbij wel even zegen, dat IK het met name heb op kunnen lossen door de hulp van DIRCK, die mij als leek, een heel eind op weg had geholpen met dit probleem.

Ook wil ik nog wel zeggen, dat het hier om een desktop met windows XP met IE7 ging en ook om mijn nieuwe laptop met Vista home primium ie8. Beide hadden het euvel en alles in weer in orde. Daarvoor mijn dank!