mi
door mijner Feb 22, 2007 om 14:42
Computers & telefonie

Hallo

Ik heb laatst op 11 februari 2006  een aangetekend brief naar KPN gezzond, hoelang duurt het voordat ik bevestiging krijgen en aantwoord?

462 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 22, 2007 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u aangetekend verzonden MET bericht van ontvangst?

ve
door verwijderd - Feb 22, 2007 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u een aangetekend schrijven heeft verzonden, kunt u sowieso zien wanneer de ontvanger deze heeft ontvangen/ervoor heeft getekend.

Per bedrijf verschilt de afhandelingstijd van een brief. Misschien kunt u proberen contact op te nemen met KPN met alleen de vraag hoelang de afhandeltijd bedraagt.

Bij de meeste bedrijven is het zelfs zo dat als de brief ontvangen is, er automatisch een ontvangstbevestiging naar de afzender verzonden wordt met daarin "u ontvangt binnen .... dagen bericht van ons"

ve
door verwijderd - Feb 22, 2007 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mijner,

Hoe lang het in dit geval gaat duren kunnen wij u helaas niet vertellen. Wij weten niet hoe druk het bij KPN is, hoeveel tijd het kost uw brief te behandelen, en hoeveel prioriteit dit krijgt. Als het u te lang duurt en/of urgent is, informeer dan even via de klantenservice (0900-0244 €0,01 p/min).

Tip voor de volgende keer is om in uw brief een reactie termijn te vragen. Bijvoorbeeld: 'graag uw reactie binnen twee weken na ontvangst'. Of bij een urgent iets een kortere redelijke termijn.

Groetjes,

nowhere

ve
door verwijderd - Feb 22, 2007 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hou rekening met een hele werkweek voordat de brief in behandeling wordt genomen en daarna maximaal twee weken dat u antwoordt zal krijgen.

Dus totaal 3 weken maximaal is redelijk te noemen

labswans

ve
door verwijderd - Feb 28, 2007 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toevallig heb ik ook een brief gestuurd naar KPN Klantenreacties.(weliswaar niet aangetekend, maar toch..)

Dat is nu meer dan een maand geleden en nog geen antwoord. Ze nemen het niet zo nauw daar met antwoorden. Klanten zijn maar lastig................

Dus nog even geduld.

ve
door verwijderd - Feb 28, 2007 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u bij het verzenden een streepjes code gekregen? met track en trace kunt u door de cijfers in te voeren op de tnt site de zending dan wel brief volgen.Dan weet u zeker dat de brief is aan gekomen. Antwoord daarentegen tja. Tip u kunt de gegevens van track en trace uitprinten en heeft u bewijs dat u het verzonden heeft.

Ronny.

ve
door verwijderd - Feb 28, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Door alle naamswijzigingen van onze aloude ptt weet ik niet eens meer hoe het heet, is het tpg tnt, schiet mij maar lek.

Ronny.