ye
door yek Jan 17, 2014 om 10:30
Computers & telefonie

Hi en KPN zijn zeer klantonvriendelijk

Ik heb een nieuwe abonnement bij Hi sinds okt.2013. Samsung Galaxy Note 3, 4G large abonnement + 200 belmin. Mijn vorige abonnement bij Hi: VIB, dus onbeperkt bellen, smsen en internetten.
Ingangsdatum nieuwe abo: 15 okt. 2013, staat zwart op wit op papier, bewijs beschikbaar. Tijdens VIB abo (14 oktober 2013) heb ik 4 uur gebeld. Hi heeft deze kosten verkeerd in het nieuwe abonnement opgenomen!!! Lekker makkelijk geld verdienen...Dus een grote fout in rekening 81 (november). 78,03 euro fout. Ik heb verschillende keren telefonisch, per mail en aangetekende brief aangegeven dat het fout is en dat ik het niet betaal. Helaas geen reactie op gekregen. Alleen een keer gaf een medewerker van Hi (A. van Doorn) aan dat het een fout is van Hi. Bewijs beschikbaar. Ik gaf tijdig aan dat ik van het abo af wil wegens nonconformiteit en onbetrouwbaarheid van Hi (ook ondervind ik sms en forum problemen en mijn mails worden herhaaldelijk genegeerd). Ze geven geen gehoor. En sturen aanmaning voor een foute rekening!!! Hi (KPN) heeft mijn telefoon sinds 13 januari zonder aankondiging volledig afgesloten maar schrijven geld af en sturen dreigementen!!!
Wegens hun nonconformiteit en nalatigheid heb ik een advocaat moeten nemen. Ik heb geen betalingsachterstand en loop hier schade op. Ik heb verschillende telefoontjes gemist, waaronder een sollicitatie gesprek omdat zij mijn telefoon hebben afgesloten. Ze zijn zeer zeer onvriendelijk en onprofessioneel. Ik stel hen aansprakelijk voor mijn gemaakte kosten en het missen van mijn afspraken.
Hun klantenservice is waardeloos. Ik ben al 3 maanden bezig met een klacht en ze geven geen gehoor. Ze behandelen een goede klant als stront.
Ze bedreigen me als een wanbetaler te gaan registreren bij de Preventel !!! Belachelijk. Ik ben al 7 jaar goede klant en ik betaal altijd hoge bedragen netjes op tijd zonder te klagen. Ze hebben de rode lijn overschreden. Ik betaal vanaf vandaag geen rode cent meer. What goes around, comes around!

440 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2014 om 10:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dien een klacht in bij de geschillen commissie. Zet uw klacht ook op andere fora.

Treurig dat die foute toewijzing van het bellen niet simpel hersteld wordt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

Li
Liesmal9 - Jun 8, 2024 om 20:28
Geldzaken & recht

Wat mag ik

Dag, Gisteren kocht ik iets bij de Action, het was rond de 5 euro.
Om te betalen gaf ik een briefje van € 50,= wat ik uit mijn pottemonee haalde.
Kreeg wisselgeld tot een bedrag van € 10,=, wachtte op meer maar kreeg NIETS meer.
De cassiere vertelde dat ik haar een briefje van € 10,= gaf.
Bedrijfslijder erbij, ze ging beelden bekijken, maar kon het niet zien, ik mocht de ... Lees meer

Pi
Pieter775 - Jun 10, 2024 om 20:58
Vakantie & reizen

Vakantie geluidsoverlast booking.com

Mijn dochter krijgt van booking.com een boete van 400 euro voor geluidsoverlast in Albufeira zonder waarschuwing. Kan dit zo maar? Lees meer