jr
door jrabel Jan 4, 2009 om 15:13
Computers & telefonie

Hoe een e mail account voorgoed verwijderen?

ruim een half jaar geleden heb ik mijn abbonnement bij @ home opgezegd.


nu merk ik dat mijn e mail account nog steeds actief is .


hoe zorg ik ervoor of laat ik ervoor zorgen  dat mijn e mail adres wordt verwijderd uit alle systemen.


overigens kan ik geem mail meer versturen op het @ home account


 

36535 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Jan 4, 2009 om 15:32
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Dat lijkt me een simpel administratief foutje als het abonnement al beëindigd is (tussen opgezegd en beëindigd zit een subtiel verschil). Gewoon contact opnemen met Ziggo (zo heten ze nu) en vragen alsnog het email account te verwijderen .


jo
door jojanda - Jan 4, 2009 om 16:41
146 Antwoorden / 0 Vragen
0

Eh.. Hoe merk je dat jou account nog steeds actief is?


 


Het is namelijk zo, dat als een account opgezegd wordt, dat email adres voor een bepaalde periode uit de roulatie genomen wordt.


Je geeft al aan dat jij niet meer bij jou account kunt komen, dus nogmaals mijn vraag, hoe weet jij dat je account nog actief is?


JOjanda

edwardus
door edwardus - Jan 4, 2009 om 16:45
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Da's nogal makkelijk te raden: iemand zegt bijv. tegen je: "joh ik heb nou al zeker 13 emails gestuurd, jij geeft ook nooit 's antwoord zeg". Jij: "o ja? ik heb niks ontvangen, welk adres heb je gebruikt?".


jr
door jrabel - Jan 4, 2009 om 16:47
18 Antwoorden / 9 Vragen
0

als ik mijn oude e mail adres activeer in een e mail progamma dan komen de mail dus binnen , vandaar dat hij nog actief is

edwardus
door edwardus - Jan 4, 2009 om 16:54
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Dat verandert de zaak wel iets. Je kunt dus wel ontvangen maar alleen niet versturen (dit ligt aan je ingevulde account settings). Is het abonnement nou opgezegd of ook daadwerkelijk ten einde?


jr
door jrabel - Jan 4, 2009 om 17:07
18 Antwoorden / 9 Vragen
0

mijn internet abonnement bij @home is opgezegd( ruim 7 maanden geleden dus)


het bijbehorende email account is nog wel actief als ik deze activeer in mijn e mail progamma.


dus is hij nog niet opgezegd

jo
door jojanda - Jan 4, 2009 om 17:09
146 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sommige vragen zijn dus toch zo dom nog niet LOL.


 


Maar goed.


Je kunt dus nog mail ontvangen van je oude @home account. Verzenden kan niet, wat logisch is, want je hebt een nieuw account om te kunnen internetten. (anders kon je dit ook niet posten)


als ik dit zo hoor, dan lijkt het alsof het account inderdaad nog actief is. Even contact opnemen met @home dus.


 


Jojanda

jr
door jrabel - Jan 4, 2009 om 17:12
18 Antwoorden / 9 Vragen
0

ja heb ik al eens gedaan maar dan zeggen ze dat ik mijn account zelf moet verwijderen alleen lukt dit niet meer want de router is verwijderd en kan er dus niet meer inloggen om mijn e mail account te verwijderen via de site

edwardus
door edwardus - Jan 4, 2009 om 18:24
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Kun je dan niet in webmail inloggen en je instellingen wijzigen?
Daar heb je toch zeker geen Ziggo modem voor nodig?



holpen
door holpen - Jan 4, 2009 om 23:58
1416 Antwoorden / 0 Vragen
0

@jrabel:
Wat is dat nou weer voor flauwekul-antwoord van Ziggo? Ziggo kan per direct een e-mailadres blokkeren, opheffen, wat dan ook! Daar hoef je echt zelf geen actie voor ondernemen. Moe word je toch van die callcenters....

Maar goed... u kunt natuurlijk een tweede account toevoegen in uw e-mailprogramma dat ook de mailtjes van Ziggo nog blijft ophalen. Alleen vult u dan bij de server voor de uitgaande mailjtes de server van uw huidige provider in (bijvoorbeeld smtp.tele2.nl of smtp.telfort.nl o.i.d.). Als antwoordadres vult u dan ook uw nieuwe e-mailadres in.
Op deze manier kunt u ook nog steeds de mailtjes die bij Ziggo binnenkomen ophalen. Op het moment dat Ziggo uw account definitief heeft opgeheven zal het mailprogramma u melden dat er geen contact meer gemaakt kan worden met de Ziggo-server (ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord).

Suc6!




Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer

He
Hetty oorbeek - May 29, 2024 om 22:24
Geldzaken & recht
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan 
dit is zelfs een goedkope shag 
dit kunnen mensen niet meer betalen toch 

Mvg hetty oorbeek Lees meer