pe
door pedrovana Feb 7, 2014 om 10:35
Computers & telefonie

Hoe kan ik foutmelding "MSVCR80.dll" oplossen?

Bij het opstarten van de laptop krijg ik steeds een melding "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCR80.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen".
Ik gebruik Windows Vista. Hoe en waar kan ik "deze toepassing" vinden en op mijn laptop installeren?

1036 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 7, 2014 om 10:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo pedrovana,

iTunes?

Kijk eens hier.

Als dit pas is kun je ook systeemherstel proberen met een datum toen alles nog 'normaal' was.

Suc6

pe
door pedrovana - Feb 7, 2014 om 22:39
37 Antwoorden / 28 Vragen

Beste edrick 3.
Ik ben via je link naar het Nationaal Computer Forum gegaan en heb daar eerst geprobeerd om via revol-uninstaller , nadat ik als eerste iTunes heb verwijderd, het daarop in volgorde genoemde Apple Mobile Device Support getracht te verwijderen maar nadat ik dat had gedaan kreeg ik de melding "Apple Mobile Device Support wasn't installee on your computer. The installer encountered errors before Apple Mobile Device Support could be configured.Your system has not be modified. To retry these operations at later time, Plessers run the installer again." Ik heb dat nogmaals geprobeerd. Maar ik zie de gegevens nog gewoon staan. Omdat de juiste volgorde van verwijdering moet worden gevolgd heb ik de. Daarna genoemde onderdelen nog niet verwijderd. Dus eerst moet de Apple Mobile Device Support echt verwijderd zijn alvorens ik verder mag gaan volgens het aldaar gegeven uitdrukkelijke advies.
Hoe krijg ik het programma verwijderd want iTunes is inmiddels wel verwijderd maar de andere genoemde onderdelen nog niet en kan ik iTunes niet gebruiken voor ik een nieuwe iTunes kan installeren

aurora1
door aurora1 - Feb 8, 2014 om 00:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je met klik hier verder komt (de blauwe regels aanklikken).
Misschien moet je alsnog eerst de Mobile Device Support installeren?
Lees even klik hier.

aurora1
door aurora1 - Feb 8, 2014 om 00:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Aanvulling: misschien de pc afsluiten en opnieuw opstarten en dan de stand van zaken nog eens controleren?