co
door corencoby Jun 21, 2013 om 09:51
Computers & telefonie

Instelling spotnet

HALLO
ik heb spotnet op mijn pc geinstaleerd, maar weet de instellingen niet.
mijn provaider is telfort
kan iemand mij daarmee helpen.
vast hartelijk dank

3926 5 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 21, 2013 om 09:56
937 Antwoorden / 2 Vragen

Heb je verder enigszins verstand van een pc of laptop, of van nieuwsgroepen?? want als je dat zelf niet kan GOOGELEN dan kun je er maar beter niet aan beginnen.

link

Cookies
door Cookies - Jun 21, 2013 om 10:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

....... maar weet de instellingen niet.......

Die zijn er ook niet, want Telfort heeft geen eigen newsserver.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 21, 2013 om 10:29
937 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 10:24]....... maar weet de instellingen niet.......

Die zijn er ook niet, want Telfort heeft geen eigen newsserver.

ik wil niet te veel verklappen:

"Tele2 levert zelf geen nieuwsgroepen dienst aan maar abonnee’s kunnen Spotnet gebruiken omdat Tele2 een contract heeft met TweakDSL over het gebruik van haar nieuwsgroepen."

bron

Cookies
door Cookies - Jun 21, 2013 om 10:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=kaasbroodje schreef op vrijdag 21 jun 2013, 10:29][quote=carola.83 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 10:24]....... maar weet de instellingen niet.......

Die zijn er ook niet, want Telfort heeft geen eigen newsserver.

ik wil niet te veel verklappen:

"Tele2 levert zelf geen nieuwsgroepen dienst aan maar abonnee’s kunnen Spotnet gebruiken omdat Tele2 een contract heeft met TweakDSL over het gebruik van haar nieuwsgroepen."

bron

Ik wil ook niet te veel verklappen, maar Tele2 is vlg mij niet hetzelfde als Telfort;-)

gompy2
door gompy2 - Jun 21, 2013 om 12:37
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=corencoby schreef op vrijdag 21 jun 2013, 09:51]HALLO
ik heb spotnet op mijn pc geinstaleerd, maar weet de instellingen niet.
mijn provaider is telfort
kan iemand mij daarmee helpen.
vast hartelijk dank
Er is een Spotnet/SpotLite/Spotweb forum met veel behulpzame lieden.
Als je vragen hebt over Spotnet en aanverwante zaken kun je daar je vragen kwijt.
Eerst even registreren...
Er is ook een goede zoekfunctie, wellicht dat je vragen al eerder besproken zijn.

Klik-> Spotnet

Er zijn ook vele topics over payservers, (nieuwsservers waar je een abonnement kunt nemen voor het downloaden), die zul je allicht nodig hebben als ik je vraag zo inschat.
Nog iets.
Klik-> Nieuwsgroepen

[edit redactie]