ri
door rilinden Nov 9, 2012 om 18:20
Computers & telefonie

Instellingen wolmail

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Als eerste had ik overeenkomst met world Online. Door de jaren heen heb ik daardoor verschillende aanbieders gehad. Op het ogenblijk is dat Telfort.
IK heb in al die jaren mijn emailadres behouden met als achtervoegsel
@wolmail.nl
Gisteren ben ik op de computer mijn emailinstellingen kwijtgeraakt.
Ondertussen heb ik wel mijn email weer aangemaakt met Telfort.
Ik wil graag mijn email weer instellen met mijn adres .... @wolmail.nl
Wie kan mij helpen want iedereen die mij mailt gebruikt mijn oude emailadres ... @wolmail.nl.
Ik gebruik outlook.

Met vriendelijke groet,

Rinus

6413 5 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Nov 9, 2012 om 18:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Telfort zou die vraag natuurlijk moeten kunnen beantwoorden, maar waarschijnlijk is de pop server: pop.worldonline.nl of pop3-2.worldonline.nl, als uitgaande mailserver kan je waarschijnlijk gewoon die van Telfort gebruiken.

edrick3
door edrick3 - Nov 9, 2012 om 18:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rilinden,

Inkomende mailserver: pop3.telfort.nl
Uitgaande mailserver: smtp.telfort.nl

Het is helaas niet mogelijk om uw e-mailadres te wijzigen. U kunt wel een extra mailbox of mailalias aanmaken via Mijn Telfort. Dit nieuwe e-mailadres of deze e-mailalias wordt naast uw bestaande e-mailadres aangemaakt.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 9, 2012 om 18:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rilinden,

Waarschijnlijk had je:

Account: 'POP3.wolmail.nl', Server: 'smtp.wolmail.nl' ?

ri
door rilinden - Nov 9, 2012 om 19:49
13 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo allen,

Volgens mij staan ondertussen de instellingen goed.
Ik krijg geen foutmeldingen. Maar ik zie in postvak in geen enkele ingekomen mail.
Wie weet waar ze blijven?
Hoe moet ik dit instellen dat ik de binnenkomen mails weer zie?

Groet,
Rinus

we
door wesjesr - Nov 10, 2012 om 21:37
15 Antwoorden / 5 Vragen

Rinus, stuur dan ff een test mail vanaf 1 van je andere adres naar je @wolmail.nl adres.
Heb je geen ander adres maakt er een aan in hotmail of gemail zo gefixed. Stuur je eigen een mail en je weet binnen 1 minuut of je instellingen goed staan.