patricia270495
door patricia270495 Jul 7, 2014 om 21:50
Computers & telefonie

Ipad hoesjes

Ik heb last twee ipad hoesjes gekocht.
Nog weinig gebruikt en ze waren alweer versleten.
Heb ik gemailt naar het bedrijf kon ik ze opsturen.
En krijg ik last een mail van u krijg u gekd niet terug wand het valt niet onder de garantie.
Maar eerder kreeg ik wel een mail van u kan ze opsturen.

Maar nu weet ik niet meer wat ik nog meer kan doen?
Weten jullie het nog?

496 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 21:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo patricia270495,

Lijkt me niet dat hoesjes (gebruiksvoorwerp) onder garantie vallen.
Dat schrijft het bedrijf dan ook.
Dat wordt een nieuwe kopen lijkt me (en nu een stevige!!)

Met vr.gr.

patricia270495
door patricia270495 - Jul 7, 2014 om 22:02
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Maar omdat ik ze niet vaak gebruik en de lijm raakt los ,
Heb ik foto's gestuurd naar het bedrijf
Toen zijden ze je kan hem opsturen.
Maar nu van nee sorry het valt niet onder de garantie.

ekiem
door ekiem - Jul 8, 2014 om 10:06
676 Antwoorden / 100 Vragen
0

Goedkoop is niet altijd duurkoop, maar toch.

Ik ken die hoesjes en weet dat er een enorm prijsverschil is tussen de ene of de anders. Er is eveneens een enorm kwaliteits verschil waarmee ik maar wil zeggen dat je soms beter kunt gaan voor de wat betere merken.

En inderdaad, er zit geen garantie op.

Ekiem

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jul 8, 2014 om 10:30
937 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=patricia270495 schreef op maandag 7 jul 2014, 22:02]Maar omdat ik ze niet vaak gebruik en de lijm raakt los ,
Heb ik foto's gestuurd naar het bedrijf
Toen zijden ze je kan hem opsturen.
Maar nu van nee sorry het valt niet onder de garantie.



Opsturen betekend niet hetzelfde als uw geld terug krijgen! Ze willen de producten zien om te kijken of er geen fout in zit, als dit niet het geval is dan valt het niet onder de garantie.

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2014 om 10:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ook al zit er geen gewone garantie op, handersgarantie, u heeft wel recht op een goed product, dan spreekt men ook wel over de wettelijke garantie. Bij een defect binnen de eerste 6 maanden na koop wordt er in de wet vanuit gegaan dat het product al niet goed was bij de koop. Ook al treedt het mankement pas later aan de dag.
In zo'n geval heeft u recht op kosteloos herstel of vervanging.


Vertelt u eens wanneer u het hoesje heeft gekocht en voor hoeveel.

edrick3
door edrick3 - Jul 8, 2014 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=patricia270495 schreef op maandag 7 jul 2014, 22:02]Maar omdat ik ze niet vaak gebruik en de lijm raakt los ,
Heb ik foto's gestuurd naar het bedrijf
Toen zijden ze je kan hem opsturen.
Maar nu van nee sorry het valt niet onder de garantie.



Bij wélk bedrijf heb je die hoesjes gekocht en wanneer?
Soort, type, prijs, materiaal (plastic?)?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer