Ipad hoesjes
Ik heb last twee ipad hoesjes gekocht.
Nog weinig gebruikt en ze waren alweer versleten.
Heb ik gemailt naar het bedrijf kon ik ze opsturen.
En krijg ik last een mail van u krijg u gekd niet terug wand het valt niet onder de garantie.
Maar eerder kreeg ik wel een mail van u kan ze opsturen.
Maar nu weet ik niet meer wat ik nog meer kan doen?
Weten jullie het nog?
Hallo patricia270495,
Lijkt me niet dat hoesjes (gebruiksvoorwerp) onder garantie vallen.
Dat schrijft het bedrijf dan ook.
Dat wordt een nieuwe kopen lijkt me (en nu een stevige!!)
Met vr.gr.
Maar omdat ik ze niet vaak gebruik en de lijm raakt los ,
Heb ik foto's gestuurd naar het bedrijf
Toen zijden ze je kan hem opsturen.
Maar nu van nee sorry het valt niet onder de garantie.
Goedkoop is niet altijd duurkoop, maar toch.
Ik ken die hoesjes en weet dat er een enorm prijsverschil is tussen de ene of de anders. Er is eveneens een enorm kwaliteits verschil waarmee ik maar wil zeggen dat je soms beter kunt gaan voor de wat betere merken.
En inderdaad, er zit geen garantie op.
Ekiem
[quote=patricia270495 schreef op maandag 7 jul 2014, 22:02]Maar omdat ik ze niet vaak gebruik en de lijm raakt los ,
Heb ik foto's gestuurd naar het bedrijf
Toen zijden ze je kan hem opsturen.
Maar nu van nee sorry het valt niet onder de garantie.
Opsturen betekend niet hetzelfde als uw geld terug krijgen! Ze willen de producten zien om te kijken of er geen fout in zit, als dit niet het geval is dan valt het niet onder de garantie.
Ook al zit er geen gewone garantie op, handersgarantie, u heeft wel recht op een goed product, dan spreekt men ook wel over de wettelijke garantie. Bij een defect binnen de eerste 6 maanden na koop wordt er in de wet vanuit gegaan dat het product al niet goed was bij de koop. Ook al treedt het mankement pas later aan de dag.
In zo'n geval heeft u recht op kosteloos herstel of vervanging.
Vertelt u eens wanneer u het hoesje heeft gekocht en voor hoeveel.
[quote=patricia270495 schreef op maandag 7 jul 2014, 22:02]Maar omdat ik ze niet vaak gebruik en de lijm raakt los ,
Heb ik foto's gestuurd naar het bedrijf
Toen zijden ze je kan hem opsturen.
Maar nu van nee sorry het valt niet onder de garantie.
Bij wélk bedrijf heb je die hoesjes gekocht en wanneer?
Soort, type, prijs, materiaal (plastic?)?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer