ri
door rilinden May 11, 2014 om 15:16
Computers & telefonie

Is smartphonefactory.nl wel betrouwbaar?

Ik heb op 21 april een iphonehoesje besteld bij smartphonefactory besteld en betaald. Bevestiging ontvangen. Heb 2 keer een email gestuurd met de vraag wanneer er er uitgeleverd wordt? Geen enkele reactie.
Ook nog geprobeerd om te bellen krijg alleen de voicemail.
Heeft iemand nog een oplossing?

Groet, Rinus

613 12 Rapporteer

zoekster
door zoekster - May 11, 2014 om 15:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Probeer het eens via facebook of twitter, als je daar een account hebt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 11, 2014 om 15:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Klopt het dat het telefoonnummer niet/niet meer op de site staat?

ri
door rilinden - May 11, 2014 om 15:42
13 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 11 mei 2014, 15:40]Klopt het dat het telefoonnummer niet/niet meer op de site staat?

Vele keen geprobeerd te bellen. Je wordt rechtstreeks doorgeschakeld met de voicemail.

Groet,

Rinus

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 11, 2014 om 15:45
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor uw aanmelding van onze nieuwsbrief!

U kunt zich gemakkelijk afmelden door in te loggen op uw account, en daar het vinkje voor nieuwsbrief uitzetten

Met vriendelijke groet,

Smartphonefactory

Zoveelste shop die het niet snapt, jou verplichten om 'n account gaan aan te maken om je te kunnen afmelden van hun nieuwsbrief.

zoekster
door zoekster - May 11, 2014 om 15:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Er is een telefoonnummer, het is even zoeken, bij het zakelijk bestellen komt het naar boven ploppen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 11, 2014 om 15:48
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=rilinden schreef op zondag 11 mei 2014, 15:42]Vele keren geprobeerd te bellen. Je wordt rechtstreeks doorgeschakeld met de voicemail.
Dat was mijn vraag niet ;-). Ik zie op hun site namelijk geen telefoonnummer staan (onder contact). Mocht het daar eerst wel gestaan hebben, kan het eventueel 'n kleine hint zijn.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 11, 2014 om 15:49
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 11 mei 2014, 15:47]Er is een telefoonnummer, het is even zoeken, bij het zakelijk bestellen komt het naar boven ploppen.
06 *knip*
Duidelijk, zo ver had ik niet gekeken.

zoekster
door zoekster - May 11, 2014 om 15:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U zou nog een keer een email kunnen proberen met de vermelding dat u met uw klacht op het forum van Kassa staat. Dat wil nog wel eens helpen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 11, 2014 om 15:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Stuur anders die mail ook eens naar het, @live, adres wat zichtbaar is op sidn.nl

ri
door rilinden - May 13, 2014 om 22:16
13 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=rilinden schreef op zondag 11 mei 2014, 15:16]Ik heb op 21 april een iphonehoesje besteld bij smartphonefactory besteld en betaald. Bevestiging ontvangen. Heb 2 keer een email gestuurd met de vraag wanneer er er uitgeleverd wordt? Geen enkele reactie.
Ook nog geprobeerd om te bellen krijg alleen de voicemail.
Heeft iemand nog een oplossing?

Groet, Rinus

ri
door rilinden - May 13, 2014 om 22:18
13 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=rilinden schreef op zondag 11 mei 2014, 15:16]Ik heb op 21 april een iphonehoesje besteld bij smartphonefactory besteld en betaald. Bevestiging ontvangen. Heb 2 keer een email gestuurd met de vraag wanneer er er uitgeleverd wordt? Geen enkele reactie.
Ook nog geprobeerd om te bellen krijg alleen de voicemail.
Heeft iemand nog een oplossing?

Groet, Rinus

Heb een reactie van de webshop gekregen. Ze zullen het geld binnen enkele terugstorten.
Bedankt voor de reracties.

Mvg,

Rinus

zoekster
door zoekster - May 13, 2014 om 22:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Mooi zo!

Bedankt voor het terugmelden.