ma
door marian1418 Jan 8, 2010 om 14:51
Computers & telefonie

ITunes 9 vernielt iPod Classic

Na een update van iTunes 9 is de harde schijf van mijn iPod gecrasht. Het probleem is bekend bij Apple maar weigeren uitleg of met een oplossing te komen. Graag wil ik weten wie er meer een probleem heeft met zijn iPod Classic na het installeren van iTunes 9.

1080 4 Rapporteer

freya
door freya - Jan 8, 2010 om 15:09
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo marian1418,

Had je deze vraag niet beter in 'Vraag & beantwoord' kunnen stellen i.p.v. bij de discussies? Dan krijg je waarschijnlijk méér reacties.

Maar los daarvan, het blijft natuurlijk allemaal software, dus er kan best wel eens iets misgaan. Kun je niet gewoon een 'restore' uitvoeren en de software er opnieuw opzetten? Je zult de muziek er dan weer opnieuw op moeten zetten, maar dan werkt de iPod tenminste wel weer.

m.vr.gr. Freya

ma
door marian1418 - Jan 8, 2010 om 15:37
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Freya,

Had dit zeker kunnen plaatsen op vraag en antwoord, maar helaas heb ik alle antwoorden al geprobeerd om mijn iPod te herstellen. Echter niets mag baten en daarbij wil ik een discussie beginnen zodat mensen weten van dit probleem. En natuurlijk blijft het software maar dit moet niet inhouden dat apparaten van € 230 die je normaal niet ieder jaar koopt kapot gaan. Iedereen maakt fouten maar laat ze hiervoor dan ook een oplossing aanbieden.

Vriendelijke groet, Marian1418

es
door esnawe - Jan 8, 2010 om 16:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit probleem is mij bekend.
Ik heb het volgende gedaan,de ipod open gemaakt en de batterij losgekoppeld,daarna weer aangesloten en aan laten staan tot de batterij helemaal leeg was.
Op de pc itues 8.1 gezet en de mogenlijkheid voor updates uitgeschakeld.
Weer aan gesloten en hij werkt weer naar tevredenheid.
Dit heb ik van een Amerikaans forum gehaald waar er honderden klachten zijn met dit probleem.
Hopenlijk kan je hier wat mee,

Groetjes