we
door wesjesr Feb 6, 2010 om 21:51
Computers & telefonie

Kassauitzending

Log ik in op de Kassa site om de laatste uitzending te bekijken. Krijg ik ineens de mededeling...uitzending mag niet meer vertoond worden. Wat is dit nu weer.

933 11 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2010 om 22:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag wesjesr,

Ik kan gewoon de uitzending van vandaag via de Kassasite bekijken en ik hoef daar ook niet voor in te loggen. Linksboven aanklikken TV.

vr.gr.

kazan
door kazan - Feb 6, 2010 om 22:26
38 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt weet iemand waarom dit zo is, ik hem op TV gezien en niets geen schokkende beelden of andere opstakels gezien.

Kazan

de
door deepsjuh - Feb 6, 2010 om 22:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg ook de melding : uitzending mag niet meer vertoond worden

sonjaatje
door sonjaatje - Feb 6, 2010 om 23:26
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg de melding ook.
Nog nooit gezien, vreemd?

spooky01
door spooky01 - Feb 6, 2010 om 23:45
418 Antwoorden / 56 Vragen

De aflevering van vorige week is wel te zien, misschien is het morgen te zien, als je het ook via uitzending gemist op tv en bij ondemand ook kunt bekijken.

knoop4x9
door knoop4x9 - Feb 6, 2010 om 23:56
533 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar 101tv klik daar op home ga dan naar kijk life en zoek naar consumenten 24 en je heb het.

mtvrgrt Nico

we
door wesjesr - Feb 7, 2010 om 12:38
15 Antwoorden / 5 Vragen

Allemaal "leuke" reacties, maar geen antwoord op m'n vraag; Waarom mag de uitzending niet meer vertoond worden. Ik heb het ondertussen op consumententv24 geprobeerd. Maar werkt dus niet.

aurora1
door aurora1 - Feb 7, 2010 om 12:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt uw vraag nog eens aan de redactie stellen via het contactformulier (zie onderaan).
Ik krijg overigens inmiddels ook die mededeling.

vr.gr.

kazan
door kazan - Feb 7, 2010 om 13:08
38 Antwoorden / 1 Vragen

Kan me alleen maar indenken dat het over het geval van btw voor kozijnen gaat.

ma
door malta51 - Feb 7, 2010 om 13:37
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ook op UPC-uitzending gemist is deze aflevering niet te zien.

spooky01
door spooky01 - Feb 12, 2010 om 19:50
418 Antwoorden / 56 Vragen

Beste Ingrid,

Wegens een storing was het inderdaad niet mogelijk om de uitzending te bekijken. Dit is nu opgelost.

M.v.g. Kassa-online