t1
door t1coby Aug 21, 2008 om 11:02
Computers & telefonie

Kosten informatienummer 1888

Ik ben klant bij "HETNET" surfen en bellen .Op mijn  afrekening  staat een post van 4,66 euro van reknr. 1888 afgeboekt.Bij navraag blijkt dit een informatienr. te zijn.Niemand in ons gezin heeft dit nummer ooit gebruikt en weet niet dat dit bestaat.KPN is niet bereid dit verder te onderzoeken en doet de klachtafhandeling zonder naamstelling.In juni j.l. probeerde men al van mijn rekening een digitene aansluiting af te boeken.En verleden jaar heeft men ook al van een normaal vast nummer de kosten afgehouden van een informatie nummer.Men zegt dat de computer nooit liegt.Verder loop je tegen een muur op.Zijn er meer mensen met dergelijke klachten?

476 1 Rapporteer

kiran
door kiran - Aug 21, 2008 om 15:55
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@t1coby

Info nummer 1888 is in plaats van 118 gekomen.

Omdat het een relatief klein bedrag is zou ik maar gewoon betalen, kpn doet er niets mee, omdat men ervan uit gaat, dat dat nummer gebeld is. Of u moet de poot stijf houden en strijden tot het einde. (zelf jaren geleden meegemaakt, onterecht groot bedrag afgeschreven. Werd kat en muispel dat dik een jaar duurde, wel gewonnen. Het bedrag waar u mee te maken heeft is die ellende niet waard) Probleem is: bewijs het maar. Zoals u al aangeeft: computer liegt nooit? Nee, maar degene die invoert kan fouten maken .....

Misschien een idee is als uw telefoon een 'bloksysteem' heeft, te blokken voor dit soort nummers.

m.vr.gr.