sa
door sandyhofstede Apr 11, 2013 om 10:51
Computers & telefonie

Kpn factuur

Ik ben al vanaf november met kpn bezig omdat ze elke maand twee abonnementen afschrijven ipv één. En ik krijg elke maand te horen er komt een verrekening maar die zijn ze nu al drie keer vergeten. Ik krijg nog over de honderd euro terug maar zeggen steeds we kunnen u dat nu niet terug storten dat wordt volgende maand maar als ik zeg dat ik het bedrag laat stoneren dan kunnen ze míj wel afsluiten. Wat kan ik hier mee. Ik ben er nu wel klaar mee.

5276 25 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 11, 2013 om 10:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dien eens een klacht in via hun site, dat werkt veel beter dan bellen.

zoekster
door zoekster - Apr 11, 2013 om 11:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Of de klachtencompas van de consumentenbond, zijn ze ook actief!

kanty
door kanty - Apr 11, 2013 om 19:55
284 Antwoorden / 69 Vragen

Wij kregen ook geld terug van ze. Over opgebeld ne ze zouden het uitzoeken. Niet weer gebeld. Nee, mijn ding niet.

ma
door mariska55 - Apr 12, 2013 om 11:23
14 Antwoorden / 6 Vragen

Twitter, facebook, maak gebruik social media. Bedrijven houden er niet van als klachten openbaar worden. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik een probleem had met een bedrijf (vaak over betalingen) en dan kon het opeens opgelost worden toen het op internet stond. Vaak vragen ze wel of je het er daarna weer eraf kan halen.

om
door omaloe - Apr 12, 2013 om 11:43
2 Antwoorden / 4 Vragen

Bij mij werd abonnement Digitenne afgeschreven na verhuizing terwijl ik op het nieuwe adres helemaal geen Digitenne kon ontvangen. Oneindig veel telefoontjes, mails, klachten aan besteed. Het heeft ruim een jaar geduurd voor ik mijn geld terug kreeg met excuses en een bos bloemen. Nooit, maar dan ook nooit wil ik nog iets met KPN te maken hebben.

ma
door marwol - Apr 12, 2013 om 11:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik herken dit, hetzelfde probleem gehad. Na veel bellen en mailen kreeg ik de raad een ouderwetse brief te sturen naar: Klanten Reacties, Postbus 13500, 9700 EG Groningen.
In de brief de geschiedenis beschreven en alle mailtjes afgedrukt en een kopie van het contract meegestuurd.
Je krijgt geen antwoord, maar het geld werd teruggestort.

simon55
door simon55 - Apr 12, 2013 om 11:51
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb t ook ervaren bel naar kpn groningen en in no time is t opgelost bij mij duurde dat precies vier dagen

de
door dewollf - Apr 12, 2013 om 11:59
54 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou eerst beginnen met de bedragen die onterecht zijn afgeschreven te storneren.
ik verwacht dat ze dat heel vlug actie ondernemen.

wi
door wijnholdsmit - Apr 12, 2013 om 12:09
5 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens in een KPN winkel bij jou in de buurt!

Wij zijn naar een KPN winkel gegaan bij ons in de buurt. Daar hebben we rustig alles uitgelegd en daarna kregen wij vrij snel het geld terug wat we nog tegoed hadden. Dit is al vaker dan een keer gebeurd en we hebben altijd alles keurig en vrij snel ook, terug ontvangen.
In het verleden hebben we het ook vaak via telefonisch contact proberen op te lossen, maar dat is niet effectief. Je krijgt steeds iemand anders aan de lijn en men weet van elkaar niet wat er is afgesproken en je ervaart een hoop ergernis. Plus je betaalt een hoge telefoonrekening omdat je vaak lang moet wachten.

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2013 om 13:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@wijnholdsmit

KPN heeft een gratis nummer.

simon55
door simon55 - Apr 12, 2013 om 13:28
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo tijger1 mischien handig voor de persoon als je t nummer dan ook vermeld

ma
door marita43 - Apr 12, 2013 om 14:24
15 Antwoorden / 6 Vragen

Laat de teveel betaalde bedragen storneren. KPN heeft overal lak aan. Wij hebben het zelf aan de hand gehad, niets helpt, bellen, mailen, sociale media, zelfs op aangetekende brieven werd niet gereageerd.

vl
door vlinder30 - Apr 12, 2013 om 14:58
52 Antwoorden / 3 Vragen

Zoals hierboven reeds meerdere malen beschreven, beknopt samengevat: een ramp.
Ook zelf ervaring mee gehad...... Komt overeen met bovenstaande, echt een gigantisch probleem. Enige wat je kunt doen is steeds 1x laten storneren, en dan hopen dat het abonnement er dubbel oid instaat, zodat je niet wordt afgesloten, want dat kan ook nog. In ieder geval, steeds bellen & mailen, totdat ze je echt vervelend gaan vinden, dat wil nog wel eens helpen. Succes!

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2013 om 15:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=simon55 schreef op vrijdag 12 apr 2013, 13:28]Hallo tijger1 mischien handig voor de persoon als je t nummer dan ook vermeld

Als je klant bent bij KPN dan weet je dat uit je papieren en anders is het zo opgezocht op internet. Maar voor de luie figuren:

Internet, televisie en telefoon 0800-0402, voor mobiel 1200, voor glasvezel en zo 0800-0404.

h19l49
door h19l49 - Apr 12, 2013 om 16:48
121 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas zul je met mijn reactie ook niet geholpen zijn, maar ik wil toch wel graag kwijt dat ik na jaren ellende met deze firma eindelijk van ze verlost ben.
Alles wat mis kan gaan ging er bij hun ook mis, verhuizing - telefoon - internet - dubbele afschrijvingen enz, en altijd was het mijn schuld volgens KPN.
Het heeft me een rechtzaak gekost maar ik heb mijn gram gehaald bij deze klant onvriendelijke en arrogante firma en ik heb de zaak gewonnen en heb het geld terug gekregen waar ik recht op had plus een vergoeding voor het ongemak wat ze mij jaren hebben aangedaan.
KPN?,nooit meer!.

danath
door danath - Apr 12, 2013 om 16:58
88 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hele goeie ervaringen met KPN en ben altijd netjes geholpen.
Toen bij een storing het gesprek wel lang duurde ( Het was toen nog niet gratis) werd mij gezegd
dat de telefoonkosten niet in rekening zou worden gebracht en dat gebeurde dan ook niet.

Vragen per mail, altijd binnen 48 u. bericht terug.

opaplop
door opaplop - Apr 12, 2013 om 17:14
76 Antwoorden / 13 Vragen

Beste sandy.

Zou het helpen bij bij de vara,ja die.Een koude douche aan te vragen,volgens mij is dit niet leuk voor hen.
Dus eerst een klacht bij hen in dienen,met de mededeling dat je als ze binnen drie dagen het geld niet terug geven,je deze stap gaat nemen,dan kunnen ze ook niet zeggen,wij wisten niet dat u de publiciteit ging zoeken.En ik denk dat het wel zal helpen.
Veel succes met het terug krijgen van je geld.

alfatrion
door alfatrion - Apr 12, 2013 om 17:25
1659 Antwoorden / 1 Vragen

U geeft aan dat KNP tot drie maal toe een rekening dubbel heeft geïncasseerd en u daardoor ongeveer honderd euro terug krijgt. KPN heeft dit bedrag onrechtmatig van uw rekening afgehaald. Daardoor heeft recht op de wettelijke rente van c.a. 3% vanaf het moment de bedragen van uw rekening zijn afgeboekt. Daarnaast kunt u zelf incasso handelingen verrichten en daarvoor maximaal 40 euro in rekening brengen. Als u hiervoor een incassobureau inschakelt dan is het bedrag maximaal 48,40 euro. U kunt ook naar de kantonrechter. Dit kunt u eveneens alleen doen of uitbesteden. In het laatste geval moet u er op rekening dat u het overgrote deel van de kosten van vertegenwoordiging niet vergoed krijgt. Kosten voor de deurwaarder en het griffierecht krijgt u vergoed. En daarnaast 30 tot 90 euro voor vertegenwoordiging.

Als u het bedrag storneer dan mag KPN u niet afsluiten. U heeft immers betaald. Maar als ze dit doen dan moet u naar de rechter. U kunt het beter een geldkwestie laten blijven.

dearagain
door dearagain - Apr 12, 2013 om 18:03
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*wegens een aanbod destijds enkele maanden abonnementskorting "gekregen" in juni 2012

*na vruchteloos gebel en geschrijf. moet ik het nog krijgen

*resultaat: 't zal wel bedrijfsbeleid zijn

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2013 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@opaplop

U bent abuis met het programma Radar voor de koude douche en dat is niet van de Vara.

opaplop
door opaplop - Apr 12, 2013 om 20:00
76 Antwoorden / 13 Vragen

Tijger 1.

je hebt helemaal gelijk.Het is van de Tros,sorry,maar het gaat over het probleem oplossen.En iedereen kan een foutje maken,niet waar?????

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2013 om 20:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=simon55 schreef op vrijdag 12 apr 2013, 16:36]He tijger ik ben gelukkig geen klant maar van dat leipe bedrijf was t in t verleden en nergens op papieren staat maar enigzins n nummer vermeld hoor mijn buren hebben kpn ik heb t effe nagekeken en ik vroeg voor die persoon of je t nummer wou vermelden maar jij met je achtelijke antwoord van VOOR DIE LUIE FIGUREN je lijkt god in frankrijk wel

Graag gedaan hoor.

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2013 om 20:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@opaplop

Geeft niet hoor.

ma
door marijke0 - Apr 13, 2013 om 10:19
10 Antwoorden / 5 Vragen

Een brief schrijven aan de directeur, met de daarop vermelde klacht en sommage. Tevens dat u een maandelijks bedrag aan rente en kosten in rekening brengt.
Kortom zelf een ook een faktuur faktuur sturen.
Succes

ma
door marijke0 - Apr 13, 2013 om 10:22
10 Antwoorden / 5 Vragen

Een brief schrijven aan de directeur, met de daarop vermelde klacht en sommage. Tevens dat u een maandelijks bedrag aan rente en kosten in rekening brengt.
Kortom zelf een ook een faktuur naar KPN sturen.
Succes