ja
door jackiek May 14, 2010 om 20:19
Computers & telefonie

KPN Glasvezel

Hallo,
ook ik ben in een aanbieding van KPN Glasvezel gestonken door interactieve tv, internet en telefoon bij deze provider onder te brengen. Telefoon en internet had ik al via KPN en ook via glasvezel en was redelijk te vreden maar nu ook de interactieve tv, maar kreeg deze week de 1e factuur binnen die mijn inziens totaal niet klopt. Ik moet in ene € 55,-- voor meerwerk gaan betalen dat de monteur gedaan zou hebben bij het aansluiten op 16-4-2010. Mij is helemaal niets bekend van meerwerk, is niet tegen mij gezegd en ik heb nergens voor getekend. Verder is alles pas op 16-4-2010 geinstalleerd en tot mijn stomme verbazig moet ik betalen vanaf 24-3-2010, nou denk het niet, ga niet betalen voor iets dat ik niet had en bovendien is mijn oude abonnement die ook via hen liep gewoon in april al betaald voor het abonnement zelfs tm 19-5-2010 zonder de gesprekskosten. Ik betaal gewoon dubbel en nog eens een maand dat ik het nieuwe bronspakket nog niet had.
Zijn er nog meer mensen die ook foute factuur van KPN hebben gehad en wat is de oplossing geweest.

1139 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ag
door agathatet - May 14, 2010 om 22:05
17 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik heb sinds eind maart 2010 glasvezel van KPN. Er is bij mij geen meerwerk verricht maar ik wist van te voren dat extra leidingen aanleggen extra kosten met zich mee zouden brengen.

Ook kreeg ik - dacht ik- een dubbele rekening over het vaste bellen terwijl ik al glasvezelabonnee was. Nadat ik een mail naar KPN heb gestuurd kreeg ik na 1 dag antwoord. N.a.v. hun reactie heb ik even zitten zoeken en puzzelen op de factuur maar het bleek dat het negatief was geboekt ipv positief. Ik kreeg dus geld terug ipv dat ik dubbel moest betalen. Het klopte dus wel.

Verder is in mijn woonplaats Berkel een glasvezelshop van de KPN gevestigd, in een pand van Informatique. Bij vragen of een probleem wordt je daar persoonlijk te woord gestaan, erg prettig!

elenay
door elenay - May 15, 2010 om 02:30
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0

Mijn advies is, neem hierover even kontakt op met KPN zelf.

De kortste klap, hier een rechtstreeks emailadres.

Peter den Daas/Stef Okken
KPN WebcareTeam

webcare@kpn.com

wolf59
door wolf59 - Aug 16, 2010 om 22:44
10 Antwoorden / 9 Vragen
0

Ik heb sinds 27-7-2010 glasvezel van KPN. Vandaag 16-8-2010 de eerste factuur binnen en tot mijn verbazing wordt bij KPN gerekend vanaf 06-07-2010. Heb inmiddels een email gestuurd naar KPN waarom ik voor diensten moet betalen waarvan ik geen gebruik kan maken. Wie heeft hier ook last van en hoe is het opgelost?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer