ge
door ger1609 Oct 27, 2014 om 07:49
Computers & telefonie

Map op sd kaart zetten

ik heb sygic routeplanner geinsalleerd op samsung gtn 5110 zet ik dit op de sd kaart
groetjes ger

7246 1 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - Oct 27, 2014 om 08:44
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ger1609 schreef op maandag 27 okt 2014, 07:49]ik heb sygic routeplanner geinsalleerd op samsung gtn 5110 zet ik dit op de sd kaart
groetjes gerHoe het precies op jouw samsung gtn 5110 tablet gaat weet ik niet exact, maar bij mijn GTI8260 smartphone kun je gewoon na het installeren van Sygic GPS Navigation de map verplaatsen naar je SD kaart met de app " Mijn Bestanden", die staat denk ik op elk Samsung apparaat, het behoort volgens mij tot de vaste Samsung Layer die over Android wordt gelegd en daarom denk ik dat het bij jou ook gewoon zo gaat.
Sygic weet nu gewoon dat die map ergens anders staat.
Maar om het je duidelijker te maken, ga naar de site en daar wordt het je uitgelegd.

Klik-> How do I move Sygic to SD card? (Android) (KitKat)

Sygic GPS Navigation vind ik echt het beste off-line navigatiesysteem wat ik heb ervaren.
Ik heb NAVFree gebruikt, en MAPFactor, maar dit is de beste, niet gratis net zoals de andere twee, maar die paar tientjes aan programma, programma-update's en levenslange update's van kaarten meer dan waard.
De gratis MAPFactor is de meest uitgebreide maar voldoet toch niet zo goed.