di
door diny1007 Nov 29, 2012 om 16:55
Computers & telefonie

McAfee

heb 11 nov 2012 mijn abonnement van McAfee online verlengd, 14 nov 2012 is het bedrag van mijn bankrekening geschreven maar een online installatie heeft McAfee mij niet toe gestuurd.Ook zijn ze moeilijk bereikbaar, op mails krijg je geen antwoord. Met veel moeite een telefoonnummer gevonden, je krijgt dan iemand aan de lijn die je veel beloofd maar niets na komt, binnen 3 min zou ik een mail krijgen met de online installatie, maar die 3 min duren wel erg lang, het is nu al 4 dagen geleden dat ze mij dat beloofd hebben. heeft iemand een oplossing voor mij???

7705 13 Rapporteer

freya
door freya - Nov 29, 2012 om 17:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo diny1007,

Geen idee hoe het nu is, maar voorheen kon je op de website van McAfee een eigen account aanmaken en via dat account deed je dan je bestelling. Je kon dan ook precies zien voor welke programma's je een licentie had en kon je het betreffende programma ook downloaden. Na downloaden op je harde schijf kon je het dan installeren. Dat gaat nu niet (meer)?

m.vr.gr. Freya

di
door diny1007 - Nov 29, 2012 om 17:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

hallo Freya

Dat bedoel ik dus, ze zijn moeilijk bereikbaar, maar wel het bedrag van je rekening schrijven en verder laten ze stikken (sorry voor het woord)
Groetjes Diny

gompy2
door gompy2 - Nov 29, 2012 om 17:32
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Ook even iets over het niet ontvangen van hun mails.
Ik weet niet hoe en via welke provider je je post ontvangt, maar de mogelijkheid bestaat dat die post gefilterd wordt als spam.
Tis maar een idee

Cookies
door Cookies - Nov 29, 2012 om 17:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

....... maar een online installatie heeft McAfee mij niet toe gestuurd......

Moet dat dan? Je hebt het product toch al? Al gekeken of de abo termijn niet gewoon verlengd is? Zo nee, account aanmaken: KLIK

di
door diny1007 - Nov 29, 2012 om 18:06
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Gompy

Kijk iedere dag de spam na ook daar staat geen mail van McAfee

Hallo Carola 83

Heb een account bij McAfee maar ze moeten mij een online installatie sturen zo werkt een verlenging bij McAfee en die heb ik dus tot op heden niet gekregen dat zei die man ook via de telefoon, ik moet wachten op een online installatie, en die sturen ze niet ook in de spam is die niet te vinden, kijk iedere dag de spam na.
Groetjes Diny

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 29, 2012 om 19:13
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je hebt toch (al eerder) inlog gegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) van McAfee gekregen, die jij invult in het stukje software (McAfee dus) dat op jouw computer staat, is dit juist?

di
door diny1007 - Nov 29, 2012 om 20:17
4 Antwoorden / 1 Vragen

hallo lekkerisdat

ja dat is juist, maar ze moeten mij die online installatie sturen.
op mijn account kan ik zien dat mijn abonnement is verlengd maar krijg iedere keer als ik mijn computer opstart de melding dat ik niet meer beveiligd ben.
ra ra hoe kan dat????? snap er allemaal niks meer van.
groetjes Diny

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 29, 2012 om 20:42
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dan heb je ook helemaal geen 'online installatie' nodig, zoals carola.83 al vermelde.
Het programma ziet, door jouw log in gegevens, gewoon dat er 'n verlenging is gedaan (dit kun je ook de software zelf zien).

Als je even handmatig McAfee update, dan zou je van die melding (waarschijnlijk van Windows) af moeten zijn.
Check dan gelijk even of hij dit automatisch doet.

di
door diny1007 - Nov 29, 2012 om 22:01
4 Antwoorden / 1 Vragen

hallo lekkerisdat
nou heb die check gedaan, hebben ze de oude software er af gegooid, maar met die nu update geeft McAfee problemen. kijk ik in mijn account loopt mijn abonnement tot 16-11-2013, maar McAfee geeft problemen met de update
snap er niks van vorig jaar helemaal geen problemen gehad toen stuurde ze mij die update die ik moest installeren zonder problemen.
Maarja dat hoorde ik ook van de beveilingsdienst dat de Nederlandse afdeling naar Hongarije was verplaatst

cr
door crooij2 - Nov 30, 2012 om 12:58
4 Antwoorden / 1 Vragen

Stap toch over op het gratis programma Avast-free-anti-virus.
Is net zo goed, zo niet beter dan een koop-programma. En het belast je systeem nauwelijks.
Slechts éénmaal per jaar gratisregistreren

poltol
door poltol - Nov 30, 2012 om 13:55
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=crooij2 schreef op vrijdag 30 nov 2012, 12:58]Stap toch over op het gratis programma Avast-free-anti-virus.
Is net zo goed, zo niet beter dan een koop-programma. En het belast je systeem nauwelijks.
Slechts éénmaal per jaar gratisregistreren

Hier is diny1007 enorm mee geholpen.

Diny1007,
Bij ons ging het zoals eerder beschreven door lekkerisdat.
Besteld, betaald en [opgewaardeerd] in het account.
Vervolgens de hele zooi geupdate, dus niets weggegooid maar gewoon op de knop updaten geklikt, en klaar was ik ermee.

Vr.gr. poltol

danath
door danath - Nov 30, 2012 om 13:57
88 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom een betaalde scanner kopen als er zoveel goeie en gratis scanners zijn?
Microsoft heeft een geweldige eigen scanner en die gebruik ik naar volle tevredenheid.
( Microsoft Security Essentials )

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=5201

vr1944
door vr1944 - Nov 30, 2012 om 15:00
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Dat je geen ondersteuning krijgt bij MCAfee is onzin .Ga naar de website>klanten service en je kunt live chatten met een medewerker of e-mailen of bellen.Waarschijnlijk gebruik je een verkeerde account ,want je oude producten worden niet gewist

Ik heb net mijn order opgegeven. Hoe kan ik mijn producten downloaden en installeren?

Oplossing

Ik heb net mijn order opgegeven. Hoe kan ik mijn producten downloaden en installeren?

Voordat u McAfee Security-producten kunt gebruiken, moet u deze downloaden en installeren op de computer. Firewalls of programma's die advententies en cookies blokkeren, kunnen ertoe leiden dat toegang tot en het gebruik van onze services niet mogelijk is. Wij raden u aan om deze programma's uit te schakelen voordat u producten gaat downloaden.

Selecteer de juiste installatieaanwijzingen:
•Abonnement
•Downloaden
•Cd

Als u niet weet welk soort licentie u hebt, klikt u op http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?id=CS40039&lc=1043 voor een beschrijving van de verschillende licentietypen.

Installeren via een abonnement
1.Ga naar de homepage van McAfee: http://nl.mcafee.com.
2.Klik op Mijn account.
3.Als er een beveiligingswaarschuwing verschijnt, klikt u op Ja.
4.Meld u aan als u daarom wordt gevraagd.
•Als u een aankoop hebt gedaan via Microsoft Passport, klikt u op Aanmelden rechts op de pagina. Er verschijnt een dialoogvenster. Voer uw Passport-aanmeldingsgegevens in en klik op OK.
•Als u uw aankoop zonder Microsoft Passport hebt gedaan, vult u uw aanmeldingsgegevens in en klikt u op Aanmelden.
5.Klik op de blauwe pijl omlaag in de kolom 'Bijwerken/Downloaden'.
6.Lees de eindgebruikersovereenkomst. Als u met de voorwaarden instemt, klikt u op Ik ga akkoord.
7.Klik op Ja als er een beveiligingswaarschuwing verschijnt en volg de aanwijzingen om de installatie te voltooien.
8.Er verschijnt een installatiewizard. Als deze wizard niet automatisch verschijnt, klikt u op Start.
9.Klik op Doorgaan.
10.Wacht tot het McAfee-product is gedownload.

Installeren via downloaden

Als u voor het eerst een McAfee-product koopt dat u moet downloaden, ontvangt u een e-mailbericht van mcafee.com of mcafeestore.com met een koppeling naar de downloadlocatie van het product.
Volg de onderstaande aanwijzingen om het product te downloaden en te installeren:
1.Klik op de koppeling in het e-mailbericht.
2.Er verschijnt een downloadvenster. Selecteer Opslaan.
3.Selecteer de locatie waar u het bestand wilt opslaan en klik op OK.
Opmerking: noteer deze locatie voor het geval u het product op een later tijdstip opnieuw moet installeren. (Wij raden u aan het bestand op het bureaublad op te slaan.)

4.Zodra u het bestand hebt gedownload en op de computer hebt opgeslagen, zoekt u het bestand en dubbelklikt u erop om met de installatie te beginnen.
5.Volg de aanwijzingen op het scherm om de installatie te voltooien.

Installeren vanaf cd
1.Plaats de cd van het McAfee-product in het cd-romstation.
2.Als automatisch uitvoeren (Autorun) is ingeschakeld, wordt het McAfee-installatiebestand op de cd automatisch gestart nadat u de cd hebt geplaatst.
Opmerking: als Autorun niet is ingeschakeld, klikt u op Start en Uitvoeren en typt u D:\\setup.exe (waarbij u de D vervangt door de juiste letter van het cd-romstation). Klik op OK.

3.Klik op McAfee® *****® installeren waarbij *****® verwijst naar de naam van het product.
4.Volg de installatie-instructies.
5.Nadat de installatie is voltooid, klikt u op Voltooien.
6.Start de computer ter voltooiing van de installatie opnieuw op wanneer u daarom wordt gevraagd.

Voor meer technische ondersteuning gaat u naar onze website voor technische ondersteuning op http://service.mcafee.com/TechSupportHome.aspx?lc=1043&sg=TS.