ni
door nico65 Feb 10, 2014 om 20:49
Computers & telefonie

Medion Desktop installeert GEEN servicepack

Heeft iemand enig idee hoe het komt dat mijn Medion desktop (3 jaar oud, Windows 7) weigert om Servicepack 1 te installeren.
Op advies van Medion heb ik al een keer de pc in de koopstand teruggebracht en ook een speciaal programmaatje gebruikt. Beiden zonder enig resultaat.
Wat zou ik nog kunnen doen? Eventuele goede raad is van harte welkom in duidelijk Nederlands want ik heb verder geen enkele kennis van deze materie.
Alvast bedankt.

467 4 Rapporteer

ph
door philip36 - Feb 10, 2014 om 21:50
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Geeft computer een foutboodschap?
Hoe wilt u servicepack 1 installeren, van een DVD of download?

costnix
door costnix - Feb 11, 2014 om 00:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hier vind u meer uitleg over het installeren van Windows 7 Servicepack 1 (klik hier)

f.weele
door f.weele - Feb 11, 2014 om 21:12
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Nico65, mijn ervaring is dat, indien je terug gaat naar de fabrieksinstelling, je het beste alle windows-updates kunt installeren die voorhanden (automatisch of handmatig) zijn. Dus niet ineens naar servicepack 1 gaan. Dit kan vrij lang duren. Je zal ook tussentijds opnieuw moeten opstarten.
m.vr.gr.

zoekster
door zoekster - Feb 12, 2014 om 00:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Maak gebruik van deze site
klik HIER

Probeer het eerst met updates.

Lukt dat niet dan zult u de service pack zelf moeten downloaden van de microsoft site. Het kan zijn dat de download bij uw downloads wordt neergezet, daar moet u dan eerst naartoe en er dan op dubbelklikken met uw linkermuisknop, vervolgens wordt de servicepack vanzelf geïnstalleerd. U zult wel een paar keer toestemming moeten geven om door te gaan.
In de loop van het installeren zal de desktop waarschijnlijk een paar keer opstarten, dat gaat meestal allemaal vanzelf.

Zet wel uw virusscanner uit tijdens de installatie.