li
door littlewing Mar 18, 2014 om 13:46
Computers & telefonie

Microsoft office 2003 blijft om code vragen

hoi,

ik heb Microsoft Office 2003 geinstalleerd op mijn windows 7 laptop. Wanneer ik nu Word wil openen zie ik
1. twee wordversies erop staan: word 2003 en word 2007
2. bij het opstarten van W2007 blijft hij om een productcode vragen (het serialnummer van het pakket pakt hij niet)

Hoe kan ik aan deze produktcode komen óf hoe krijg ik die w2007 eraf (en dat ik gewoon automatisch 2003 gebruik).
(hetzelfde heb ik ook voor excel, pp, one note (?) en het heet Microsoft Office Home and Student 2007).

Het zal vast heel simpel zijn... Dank alvast voor jullie hulp.

2687 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 18, 2014 om 13:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......en het heet Microsoft Office Home and Student 2007......

Dat zal dan wel een proefversie geweest zijn.

Via configuratiescherm - programma's en onderdelen kun je dat verwijderen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 18, 2014 om 19:42
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Moet je 'n betere cr@ck zoeken ;-).

Of doe gewoon heel makkelijk ook nog een stuk beter, en afgezien van je donatie helemaal gratis.

door 1953 - Mar 18, 2014 om 20:18
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Waarschijnlijk met een niet-legitieme versie van Office te doen.

varabas
door varabas - Mar 18, 2014 om 20:59
450 Antwoorden / 35 Vragen

littlewing,

Je hebt dus 2 Office versies op je computerstaat 2003 en 2007.
2007 is waarschijnlijk een proefversie die al bij aankoop op je computer was geïnstalleerd en 2003 is neem ik aan een legale versie met een legaal serie nummer.
Bij het opstarten van versie 2007 kreeg je de vraag over een serienummer, dus ik neem aan dat daarvan de proefperiode voor bij is. Wat gebeurt er als je versie 2003 opstart?
Het lijkt mij dat je versie 2007 via het configuratiescherm moet verwijderen, zodat alleen nog versie 2003 op je computer staat.
Of beide versies verwijderen, je computer opnieuw opstarten en versie 2003 opnieuw installeren, dit moet daarna goed gaan, mits het een legale 2003 versie is.

Succes
Bassie

Cookies
door Cookies - Mar 18, 2014 om 21:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@varabas: beide versies verwijderen, is nergens voor nodig!

f.weele
door f.weele - Mar 18, 2014 om 21:11
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste littlewing, ik zou Office 2003 na 8 april a.s. niet meer gebruiken. Evenals bij Windows XP, zal Microsoft deze versie van Office na 8 april niet meer ondersteunen met beveiligingsupdates en bugfixes. Je hebt dan een grote kans op besmetting met virussen.
Dus of een gratis officepakket installeren of Office 2013 aanschaffen.
m.vr.gr.

varabas
door varabas - Mar 18, 2014 om 21:36
450 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 18 mrt 2014, 21:07]@varabas: beide versies verwijderen, is nergens voor nodig!

Carola.83,
Ik weet niet als je 2007 verwijdert of er misschien gezamenlijke gebruikte bestanden b.v. ddl's worden verwijderd, vandaar.

Bassie

er
door erky - Mar 19, 2014 om 20:19
243 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=varabas schreef op dinsdag 18 mrt 2014, 21:36][quote=carola.83 schreef op dinsdag 18 mrt 2014, 21:07]@varabas: beide versies verwijderen, is nergens voor nodig!

Carola.83,
Ik weet niet als je 2007 verwijdert of er misschien gezamenlijke gebruikte bestanden b.v. ddl's worden verwijderd, vandaar.

Bassie

Basie,

Besef je wel dat een Office product kan je installeren zo vaak als je wilt, maar slechts één of drie keer activeren. Dat hangt dus af van wat je betaald hebt en welke versie het is. Een Office versie verwijderen om hem daarna weer te installeren is tamelijk zinloos. Office kent de mogelijkheid tot 'herstellen'.

Dus, met verwijderen en opnieuw installeren kan je je licentie verspelen!

Blijf alert!
Erky

labren
door labren - Mar 19, 2014 om 21:14
862 Antwoorden / 0 Vragen

als je een gekochte versie van office heb met een licentie , kan je die nooit verspelen al zet je hem 100 keer op je computer en je kan hem ook weer iedere keer activeren !!!, dat komt omdat je hem officieel gekocht hebt !!! hahahahhaahahahahahha anders had ik de mijne allang kwijtgeweest, wat een onzin !!!!!