hw
door hwhardiek Oct 31, 2013 om 23:27
Computers & telefonie

Mobiel bellen

Hoi
Geen verbinding en toch het starttarief rekenen.
Als je belt en er word niet opgepakt ,krijg je een dame aan de lijn die zegt geen verbinding mogelijk probeert u het later nog eens.Dit kost dus het starttarief ,hoppa kost €0,87 in het buitenland ,zo heb ik dat 20x gehad in die maand dat ik het buitenland zat.
Dit is zo bij Vodafone ik denk ook bij alle anderen

1311 19 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Nov 1, 2013 om 09:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Je krijgt wel verbinding: met die IVR die de prompt afspeelt.

hutch
door hutch - Nov 1, 2013 om 11:35
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Dus..... de volgende keer het aantal keren tellen dat de telefoon overgaat voordat die voice response begint.
Begint die voice response na bijv. 8X overgaan, dan bij de 7e X afbreken..... en eventueel weer opnieuw beginnen.

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 11:46
10 Antwoorden / 3 Vragen

Bij een keer overgaan heb je al contact in ieder geval in het buitenland en in het binnenland noemen ze het tel nr meteen die je belt.

pi
door pieterwolters - Nov 1, 2013 om 12:08
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hwhardiek schreef op vrijdag 1 nov 2013, 11:46]Bij een keer overgaan heb je al contact in ieder geval in het buitenland en in het binnenland noemen ze het tel nr meteen die je belt.

Dat gebeurt alleen maar als de gebelde z'n telefoon uit heeft staan. Als de telefoon aan staat heb je gewoon de rinkeltijd alvorens wordt doorgeschakeld. Je zou mensen die je regelmatig belt kunnen vragen of ze hun rinkeltijd maximaal willen instellen. Dan heb je tijd genoeg om op te hangen.

DUUR = 5-30 seconden, per 5 in te stellen

INSTELLEN tijdsduur *61*64(laatste 6 cijfers mobiel nummer)*11**DUUR#verzendtoets
ANNULEREN tijdsduur instelling ##61#verzendtoets

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 14:02
10 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zeg hij gaat over en meteen krijg ik een dame en dit is een verbinding die dus geld kost .lees boven nog eens!
Pieter Wolters'.

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 14:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het starttarief kost natuurlijk geen € 0,87 in het buitenland.

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 14:34
10 Antwoorden / 3 Vragen

Moet je mijn rekening zien?

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2013 om 14:38
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Mogelijk dat de voicemailbox vol is?

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 14:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=hwhardiek schreef op vrijdag 1 nov 2013, 14:34]Moet je mijn rekening zien?

Ben benieuwd in welk land u dan was.

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 14:51
10 Antwoorden / 3 Vragen

Duitsland

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 15:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan had u dus blijkbaar Vodafone Paspoort waarvoor een starttarief geldt van € 0,79. Zonder dat Paspoort betaalt u geen starttarief.

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 15:06
10 Antwoorden / 3 Vragen

Het is dus 0.823

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 15:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkt dus dat Passport tegenwoordig zeker in sommige gevallen helemaal niet voordeliger is.

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 15:30
10 Antwoorden / 3 Vragen

En dit vind je normaal tel gaat niet over maar krijgt meteen een dame aan de lijn ,kijk naar het aantal seconde!

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 15:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vind het helemaal niet normaal. Blijkbaar had degene die u belde zijn telefoon uitgeschakeld.

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 15:37
10 Antwoorden / 3 Vragen

Dat schrijf ik toch dat het nummer uit staat en diegene heeft ook zijn voice mail niet aan staan

aurora1
door aurora1 - Nov 1, 2013 om 16:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als dat rijtje nummers in het overzicht telefoonnummers van je contacten zijn dan heb je die nu op een openbaar forum gezet.
In het geval van een gsm nummer bellen had je na bijv. 2 pogingen een sms'je kunnen sturen en zo eventueel aan de weet kunnen komen of de gsm wel ingeschakeld stond. Dat was dan vast goedkoper geweest. Misschien dus een tip voor een volgende keer?

hw
door hwhardiek - Nov 1, 2013 om 16:29
10 Antwoorden / 3 Vragen

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat dit niet kan en zal ook zorgen dat dit niet meer mogelijk is maw geen contact en geen voicemail aan ,dan wil ik niemand aan de telefoon krijgen ,

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2013 om 16:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraag de redactie die nummers te verwijderen.