an
door antoon1 Sep 10, 2012 om 18:26
Computers & telefonie

Mobiel internet

Ik heb sinds kort een Sony Experia S toestel gekocht bij een abonnement. Ik mwerk echter dat ik op veel plekken geen Internetverbinding heb, waar ik dus erg veel moeite mee heb. Wie kent dit probleem en ligt dit aan mijn toestel??

376 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 10, 2012 om 22:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe moet die vraag beantwoord worden als niet eens bekend is wat je provider is?

ve
door verwijderd - Sep 11, 2012 om 05:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn provider is T Mobile

ve
door verwijderd - Sep 11, 2012 om 07:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

En om welke plekken gaat het? binnenshuis, bepaalde plekken buiten?

ve
door verwijderd - Sep 11, 2012 om 08:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is praktisch onmogelijk om overaal perfecte dekking te hebben (tenzij het hele land wordt volgeplempt met antennes, maar dat leidt weer tot veel protesten). Daarnaast zijn er veel gebieden (bijv. in gebouwen) waar de ontvangst belemmerd wordt door de constructie. Daar kan de provider niets aan doen.

ve
door verwijderd - Sep 11, 2012 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het ligt er ook aan waar u woont en of het bellen via t normale netwerk wel mogelijk is.
Ik kreeg heb hier in het noorden geen bereik met T-Mobile ik had dat via Tele 2.
Later werd mn contract ontbonden want ik had helemaal geen abonnement mogen krijgen op de plek waar ik woon. Ik woon in een zogenaamd grijs gebied.
Er is namelijk zeer slechte tot geen ontvangst.
Ik zou contact op nemen met de provider en het probleem voorleggen, helpt klantenservice niet dan bellen of een brief sturen naar het hoofdkantoor.
Bij deze de dekkingskaart van T-Mobile
Klik hier
Succes