nyhyji80
door nyhyji80 Aug 23, 2014 om 13:17
Computers & telefonie

Movie maker

Wie kan mij helpen ? In Windows moviemaker kan bij Film opslaan. Een keuze gebruiken op >DVD branden< , echter deze keuzemogelijkheid staat er bij mij niet bij.Ik heb het progje verwijderd en opnieuw erop gezet maar maar geen verandereing . Ik gebruik Win 7
Bijv. dank voor uw reactie

513 15 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 23, 2014 om 14:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nyhyji80,

Kon je dat eerder wel dan?
Net een andere versie?
Heb net even geprobeerd op een computer met XP en WMM versie 2.1.40.28.0
(de versie kun je vinden als je WMM opstart en rechts bovenin op Help klikt en dan Info).
Daar staat weliswaar cd ipv dvd maar kan wel opgeslagen/weggeschreven worden.
Voor Win7 kijk eens hier.
Mocht het allemaal niet lukken dan kun je - dat is weliswaar een omweg, maar ja - ook je film opslaan op je computer en dan via bv. Nero weer importeren en branden.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Aug 23, 2014 om 14:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nog ter info: klik hier, (maar dat weet je waarschijnlijk al).

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 23, 2014 om 14:37
235 Antwoorden / 57 Vragen

Edrick dank voor je reactie , maar in mijn oude win7 werkte het wel , door een virus er een nieuwe
Win 7 erop wat voor de rest goed werkt , doet bovenstaand probleem zich voor , en inderdaad met opslaan en DVD flick kan ik ook een film branden

edrick3
door edrick3 - Aug 23, 2014 om 14:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nyhyji80,

WMM via de link in m'n 1e reactie gedownload?

En dat werkt niet?

Zou dan toch nog eens scannen met MBAM voor de zekerheid. (klik Free)

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 23, 2014 om 14:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Overigens:

Als je de bestaande WMM op je computer wilt verwijderen 9 voordat je de nieuwe downloadt - dan zou ik dat doen via Revo uninstaller. (klik onder Freeware).
Klik dan na opstarten op WMM, kies bovenin vooor de-installeren en kies dan optie 4 (=gevorderden) om ook alle vetgedrukte registersleutels te verwijderen.
Let op: soms moet je op + klikken om de sleutels verder te openen en bij de vetgedrukte te komen.

Suc6

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 23, 2014 om 14:54
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 23 aug 2014, 14:47]Overigens:

Als je de bestaande WMM op je computer wilt verwijderen 9 voordat je de nieuwe downloadt - dan zou ik dat doen via Revo uninstaller. (klik onder Freeware).
Klik dan na opstarten op WMM, kies bovenin vooor de-installeren en kies dan optie 4 (=gevorderden) om ook alle vetgedrukte registersleutels te verwijderen.
Let op: soms moet je op + klikken om de sleutels verder te openen en bij de vetgedrukte te komen.

Suc6
Edrick heb het inderdaad met Revo U verwijderd > mijn favoriet wat verwijderen aangaat <
maar ga wel even verder rommelen , vind er nergens wat over

edrick3
door edrick3 - Aug 23, 2014 om 15:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nyhyji80,

En ook alle vetgedrukte registersleutels verwijderd?
Gescand met MBAM?
Gedownload via de 1e link?
En toch werkt het niet?
Dan lijkt er iets met W7 niet te kloppen. (??)

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 23, 2014 om 15:17
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 23 aug 2014, 15:14]@nyhyji80,

En ook alle vetgedrukte registersleutels verwijderd?
Gescand met MBAM?
Gedownload via de 1e link?
En toch werkt het niet?
Dan lijkt er iets met W7 niet te kloppen. (??)

Allemaal gedaan denk ook iets met Win 7

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 23, 2014 om 15:22
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 23 aug 2014, 15:14]@nyhyji80,

En ook alle vetgedrukte registersleutels verwijderd?
Gescand met MBAM?
Gedownload via de 1e link?
En toch werkt het niet?
Dan lijkt er iets met W7 niet te kloppen. (??)

edrick3
door edrick3 - Aug 23, 2014 om 15:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nyhyji80,

..... door een virus er een nieuwe Win 7 erop.....
Schone installatie? Lees hier.
Zo ja, dan zou het m.i. niet aan W7 kunnen liggen.

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 23, 2014 om 15:53
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 23 aug 2014, 15:50]@nyhyji80,

..... door een virus er een nieuwe Win 7 erop.....
Schone installatie? Lees hier.
Zo ja, dan zou het m.i. niet aan W7 kunnen liggen.

Ja een schone installatie , maar we zoeken verder , nogmaals dank

aurora1
door aurora1 - Aug 23, 2014 om 23:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

WLM zou onderdeel moeten zijn van Windows Live Essentials dat bij W7 zou moeten zitten, dwz als je een pc met W7 koopt.. Dus misschien is het handig dat te verwijderen en opnieuw te installeren?
Lees eens klik hier en klik hier eens door.

aurora1
door aurora1 - Aug 23, 2014 om 23:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Tik anders eens via Start in het zoekvakje: Essentials. Als dat niet op de pc staat dan zou er moeten staan Windows Live Essentials downloaden.
Lees ook nog even klik hier over downloaden van Windows Live Essentials.

pi
door pieterwolters - Aug 24, 2014 om 09:29
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Werk DVD branden met een andere app wel? Bijvoorbeeld met Infrarecorder of zo.

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 24, 2014 om 09:32
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zondag 24 aug 2014, 09:29]Werk DVD branden met een andere app wel? Bijvoorbeeld met Infrarecorder of zo.

Dank voor je reactie , Ja hoor branden is geen probleem , maar het bestand DVD branden staat niet in de keuzelijst.