dutch99
door dutch99 Oct 24, 2008 om 17:31
Computers & telefonie

Msn geschiedenis

Hallo,

Waarschijnlijk al een vraag die eerder gesteld is, maar hoe kan ik de geschiedenis van msn nalezen?  Ik weet ieder is gesteld op privacy maar wij als ouders vertrouwen de contacten van onze jonge kinderen niet helemaal. Dus willen dit graag eerst even checken alvorens maatregelen te nemen

420 2 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Oct 24, 2008 om 18:17
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo dutch99,

Onder het kopje opties in het menu extra, moet worden ingesteld bij berichtend dat de geschiedenis wordt opgeslagen. Daarbij kan ingesteld worden waar dit moet gebeuren. Wanneer dit nog niet is gebeurd zal er geen geschiedenis worden opgeslagen en kan het gesprek niet worden terug gelezen. Ik weet het niet zeker, maar geloof dat dit voor ieder account word worden ingesteld (zou ook kunnen zijn dat dit maar voor 1 account moet worden ingesteld en dat daarna de instellingen over genomen worden , wanneer er opnieuw ingelogd wordt)

succes, Laaglander

ol
door olympicton - Oct 27, 2008 om 13:56
63 Antwoorden / 16 Vragen

Contactpersonenlijst>Op naam klikken, 3e vakje :  berichten> geschiedenis lezen.Of, boveninrechts naast penseeltje op blad met pijltje klikken>berichtgeschiedenis.

Voor gesprekken met niet contactpersonen;Mijn Documenten;>ontvangen bestanden>map met emailnaam>geschiedenis chat van alle emailcontacten.