strik
door strik Mar 22, 2012 om 08:59
Computers & telefonie

Muziek achter een PPS presentatie

L.s.,

Ik heb in het kader van NL-Doet een powerpoint presentatie gemaakt. Hierbij wil ik graag een stukje muziek achter zetten en als ik de stappen volgt die er voor staan dan lukt het om muziek te horen maar helaas gaat de presentatie niet verder.

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om de presentatie te starten en gewoon door gaat toto het eind met muziek.

Uw hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Hans Strik

1051 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 22, 2012 om 09:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Weet niet via welke manier je het hebt gedaan maar wellicht heb je nog iets aan deze tips ? Klik Hier en Klik Hier

Succes,

strik
door strik - Mar 22, 2012 om 13:23
10 Antwoorden / 5 Vragen

Stacey,

Bedankt voor de reactie ik heb het e.e.a. geprint en ga het uitproberen.

Hans Strik

stacey
door stacey - Mar 22, 2012 om 13:58
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=strik schreef op donderdag 22 mrt 2012, 13:23]Stacey,

Bedankt voor de reactie ik heb het e.e.a. geprint en ga het uitproberen.

Hans Strik

Oke succes, ik hoop dat het lukt maar anders horen je wel weer verwacht ik ;-)

strik
door strik - Mar 23, 2012 om 13:58
10 Antwoorden / 5 Vragen

Stacey,

De oplossing die mij heb gestuurd werkt super nu is de presentatie extra mooi geworden !!!! Nogmaals hartelijk dank voor je tips.

groet,

Hans Strik

strik
door strik - Mar 23, 2012 om 13:59
10 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 22 mrt 2012, 13:58][quote=strik schreef op donderdag 22 mrt 2012, 13:23]Stacey,

Bedankt voor de reactie ik heb het e.e.a. geprint en ga het uitproberen.

Hans Strik

Oke succes, ik hoop dat het lukt maar anders horen je wel weer verwacht ik ;-)

stacey
door stacey - Mar 23, 2012 om 14:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Fijn te horen dat het allemaal zo goed gelukt is !

Groetjes,