lekkerkerk
door lekkerkerk Feb 26, 2010 om 15:22
Computers & telefonie

Nero 7 premium geeft steeds error aan

Ik heb op mijn computer Nero 7 premium maar als ik filmpjes wil gaan branden geeft hij aan:This program requires the file advrcntr3.dll,which was found on this system aan en dit blijft maar komen na het wegklikken.Als het uiteindelijk even weg blijft en ik door wil gaan met branden komt het weer tevoorschijn,heel irritant.Als ik uiteindelijk wil gaan branden weigert geeft Nero aan dat het branden niet gelukt is!
Eerst ging alles perfect maar dit is van de laatste tijd,wie kan mij helpen met dit probleem?

1301 15 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 26, 2010 om 15:26
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Opnieuw installeren al geprobeerd ?

Lees anders even hier -> Dll files

succes,

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2010 om 15:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lekkerkerk,

Kijk eens hier voor de download
Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2010 om 15:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@stacey,

Dat is dus dezelfde. Gelijke reactie. Sorry.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2010 om 15:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lekkerkerk,

Je zou ook eens systeemherstel kunnen proberen naar een datum toen het nog goed werkte.
Start - Alle programma's - Bureau-accessoires - systeemwerkset - systeemherstel.

Met vr.gr.

lekkerkerk
door lekkerkerk - Feb 26, 2010 om 16:02
21 Antwoorden / 29 Vragen

Ja als ik hierop inga dll files zit ik gelijk weer vast aan een abonnement(heb een scan gedaan!)en dat wil ik niet ,ik heb al registry repair op mijn computer en die werkt prima!Systeemherstel heb ik al geprobeert,weet iemand een ander programma dan Nero om filmpjes die ik met mijn fototoestel gemaakt heb te kunnen branden op een cd?

erik008
door erik008 - Feb 26, 2010 om 16:04
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Hier nog wat extra INFO

magicscanman
door magicscanman - Feb 26, 2010 om 16:42
261 Antwoorden / 0 Vragen

download is free ( zip file)

Met vriendelijke groet :

Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig

stacey
door stacey - Feb 26, 2010 om 16:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=lekkerkerk schreef op vrijdag 26 feb 2010, 16:02]Ja als ik hierop inga dll files zit ik gelijk weer vast aan een abonnement(heb een scan gedaan!)en dat wil ik niet

Je moet even lezen;
---Here you can download advrcntr3.dll free of charge. The file is compressed so you need an unzip software in order to use the file. We recommend you to read the tutorial how to unzip and install the files. Use the link below to start downloading advrcntr3.dll.--

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2010 om 16:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zoals stacey en magicscanman ook al aangaven: de download is free!
Je moet even een stukje naar beneden scrollen en dan middenin/rechts het grijze veld met Free Download gebruiken.
Lees ook de tip van erik008 vwb het registreren (register) even goed door.
Zo moet het echt lukken!
Suc6

stacey
door stacey - Feb 26, 2010 om 23:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Is het gelukt ?!

lekkerkerk
door lekkerkerk - Feb 28, 2010 om 18:55
21 Antwoorden / 29 Vragen

Ik kan de error nog steeds niet verwijderen,elke mogelijkheid geprobeerd op de door jullie aangegeven sites,mar als ik het programma geinstallerd heb en uitgevoerd wordt er maar een del van de foute bestanden verwijdert en dan komt de vraag of ik het programma wil kopen!Maar dat wil ik niet er is toch wel een free programma die deze error van mijn computer kan halen,wat ik ook open om te kunnen zien,er komt elke ker weer die error van nero te staan,het maakt mij moedeloos!

stacey
door stacey - Feb 28, 2010 om 19:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heb je al geprobeerd Nero 7 premium opnieuw te installeren ?

Of als het niet te lang geleden is dat het nog wel goed functioneerde wellicht systeemherstel een optie ?

stacey
door stacey - Feb 28, 2010 om 19:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--die deze error van mijn computer kan halen-- Probleem is dat je die dll Mist, waardoor het niet functioneerd, er valt dus feitelijk geen error weg te halen, je moet die dll weer terug zien te krijgen dan is de error melding ook weg.

Kijk nog even bij je virus programma in je kluis, bij mij worden er aantal dll `s van Windows daar geparkeerd onder systeembestanden, als soort van backup heb ik begrepen, die kun je dan van daar uit weer terug zetten en zou het weer moeten functioneren, maar of dat bij andere software ook zo gebeurd weet ik niet, maar het even controlen kan geen kwaad.

stacey
door stacey - Feb 28, 2010 om 20:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--- als ik het programma geinstallerd heb en uitgevoerd wordt er maar een del van de foute bestanden verwijdert en dan komt de vraag of ik het programma wil kopen!—

Begrijp toch niet helemaal wat je precies doet, die dll die je download verwijderd Geen bestanden, die verwijderd Niets. Die moet je installeren, volg deze aanwijzing nog eens op na download van dll file ( download is onderaan de boven reeds aangegeven pagina als Free Download. )

--------‘This program requires the file advrcntr3.dll, which was not found on this system.’
In such a case download the file online and unzip the archive you downloaded to extract the dll file. If you are using windows XP copy the extracted file to
C: \ Windows \ System32 folder.

After you copy the unzipped file you must register with the system registry.
Steps for registering:
Go to Start and select Run
2. Type CMD (to open the command prompt) and press Enter
3. Type regsvr32 advrcntr3.dll and press enter. You should get a message saying that the registration was successful.

Now the Nero product must work properly. ---------

edrick3
door edrick3 - Feb 28, 2010 om 21:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, blijkbaar wordt het verkeerde progje gedownload. Heb toch duidelijk(?) aangegeven dat je het bestand in het GRIJZE vak moet hebben!!
Ook stacey (avatar weer online ipv offline?!) geeft toch een duidelijke omschrijving van de tekst die er bij staat!