hdubois
door hdubois Nov 7, 2005 om 20:25
Computers & telefonie

Nerobrander

hallo,

Ik heb als DvD brander nero 6.2 het is volledig geinstaleerd (dus ook nero vision express 2 ) ik kan van een dvd-schijfje wel een copy maken.Maar ik heb ook een film op de harde schijf staan (olivier b bommel "als je begrijpt wat ik bedoel")ik heb hem opgeslagen in mijn documenten (ik draai onder windows xp) als ik nero start smart opstart en ga naar dvd schijfje maken kan ik de film niet vinden in mijn map documenten.Als ik normaal naar mijn map documenten ga kan ik de film wel af laten spelen met powerdvd.Wat is de reden dat als ik Nero opstart de film niet in mijn map zie staan.Ik heb de film binnen gehaald via LimeWire.Wie o wie kan mij helpen met info wat ik niet goed doe.

vrgr.hdubois@chello.nl

549 4 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Nov 8, 2005 om 10:14
402 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk zoek je naar een bepaalde bestandsextensie. Je kan doorgaans onderaan het zoekschermpje aangeven dat je wilt dat Nero op "alle bestanden" zoekt.

hdubois
door hdubois - Nov 8, 2005 om 10:24
15 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo,

klik ik alle bestanden aan dan geeft hij de bestand van de film wel aan klik ik toevoegen (om te branden) aan dan krijg ik de melding geen compatibel bestand gevonden.Klik als extensie aan dvd-video bestandstypes (bub-vob "info") dan zie geen bestand van de film in de kader van toevoegen.Hopelijk kunt U mij de oplossing geven.

vrgr.hdubois@chello.nl

ijzerbroot
door ijzerbroot - Nov 9, 2005 om 11:19
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste hdubois,

mogelijk vindt u uw antwoord via Weethet.nl (hier gelinkt naar de video-sectie)

IJzerbroot

wouteroud
door wouteroud - Nov 15, 2005 om 15:54
45 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk is het formaat van de film niet geschikt om als DVD te branden, heb je de opties VCD of SVCD al geprobeert?

Zou je me kunnen vertellen in wat voor formaat de film is gecodeerd?