tappie
door tappie Mar 30, 2016 om 08:29
Computers & telefonie

Nieuw wachtwoord wordt niet onthouden

Beste experts,

Ik heb voor een website een nieuw wachtwoord moeten aanvragen omdat ik niet meer op de site kwam, als ik nu inlog, gebruikt hij mijn oude wachtwoord, dat verander ik naar het nieuwe, ook krijg ik een popupje linksboven of mijn wachtwoord moet worden bijgewerkt en onthouden, maar hij doet het dus niet, niet als ik zeg onthouden en opnieuw inlog en niet als ik in het popupje het nieuwe ww invoer en opnieuw inlog, hoe kan ik dit aanpassen?

Ik werk met windows 10.

1847 3 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 30, 2016 om 08:40
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tappie ,

Misschien is dit een oplossing , kijk of wachtwoord onthouden op aan staat ,  lees ook met name opmerking klik op de rode regel .

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-10/remember-passwords-in-microsoft-edge

jantje7
door jantje7 - Mar 30, 2016 om 08:45
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Bij W10 als volgt:
Klik rechtsboven op de 3 stippen
Klik op instellingen
Klik opgeavanceerde instellingen weergeven
Klik op mijn opgeslagen wachtwoorden beheren
Zoek naar de koppeling die u wilt aanpassen.

Pr
door Pro Expert - Mar 30, 2016 om 08:46
7 Antwoorden / Vragen

Beste Tappie,

Ik denk dat u met Firefox werkt. Ziet uw scherm er ongeveer zo uit (afbeelding)? Zo ja, dan kunt u een keer uw gegevens verwijderen uit Firefox. Dit doet u als volgt:
1) Ga naar het menu van Firefox (drie strepen; rechtsboven)
2) Klik op Opties (afbeelding)
3) Ga links naar "Beveiliging"
4) Klik op "Opgeslagen aanmeldingen"
5) Selecteer de juiste website/gegevens
6) Klik op verwijderen (afbeelding)

Nu heeft u browser de gegevens voor die website verwijderd en zal het mogelijk bij aanmelden vragen of hij uw gegevens mag opslaan.

Veel geluk.

Met vriendelijke groet,

Pro Expert