we
door wea May 5, 2007 om 13:26
Computers & telefonie

Notifserver

Is er misschien iemand die mij kan vertelen wat Notifserver is.

Ik heb een KPN prepaid telefoon, en kreeg gisteren een smsje van Notifserver, dat als ik de komende maand mijn beltegoed op waardeer dan blijf ik gebruik maken van de server.  Ik heb mijn mobieltje al vijf jaar en heb nog nooit eerder zo'n smsje gekregen weet dus ook niet wat ik er mee moet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.  Alvast bedankt Wea

249 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 5, 2007 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou zeggen, vraag het eens hier:

KPN Klantenservice0900-0244€ 0,01 p/min8.00 - 22.00 uur - dagelijks*

ve
door verwijderd - May 5, 2007 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Wea,

Lees dit eens, misschien bedoel je deze reclame stunt van KPN.

     KPN sms't reclame

Groet,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - May 10, 2007 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk ook eens bij radar.nl. Daar staan meerdere klachten en codes hoe je het moet afmelden.

succes

ve
door verwijderd - Jun 24, 2007 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds een paar weken ben ik, nadat mijn net opgewaardeerde beltegoed van 10 euro zonder te bellen opeens op was, er achter wat notifserver inhoud bij de KPN prepaid. Ik kreeg namelijk de 2e helft van mei j.l. (ruim 2 weken na het opwaarderen) een notifserver bericht met de mededeling dat mijn belbundel was aangevuld. Op 1 juni kreeg ik weer dat bericht. Toen ik echter 2 juni wilde bellen, bleek ik geen beltegoed hebben. Sinds mijn opwaarderen had ik 53 seconden gebeld, volgens mijn belgeschiedenis. Na een email naar de klantenservice (bellen zonder beltegoed gaat niet, de gratis nummers blijken niet gratis) werd mij verteld dat ik aangemeld was voor weekendbundel. 50 uur bellen in het weekend voor 5 euro! Zolang bel ik al niet eens per maand op 2 mobielen en 1 vaste lijn samen.

Volgens de klantenservice van KPN heb ik mij aangemeld via *121# en zou een bevestigingssms gehad moeten hebben.  Binnen 24 uur na ontvangst had ik mij kunnen afmelden. Echter ik heb dat nummer nooit gebeld en nooit een bevestigingssms gezien. 3 weken en een aantal mails verder, blijkt dat dit al op 1 oktober 2006 is geweest. Tot mei 2007 heb ik echter nooit iets van Notifserver gehad. En hoe verklaar je dan dat ik pas 2 tot 3 weken later nadat ik opgewaardeerd heb voor het eerst een melding van Notifserver krijg?

Zolang je beltegoed toereikend is, blijft de KPN 5 euro per maand afschrijven, als jij ook een weekendbundel hebt gekregen, dus ik adviseer je om niet op te waarderen en zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van de KPN.

Succes!