vu
door vuurtoren_1 Jan 12, 2013 om 08:15
Computers & telefonie

Ongewenste updates

ik maar gebruik van norton utilities en telkens als ik de laptop aflsluit krijg ik de zelfde updates - meestal 5 - en na het voltooien sluit hij dan af.
volgende dag verschijnen de updates weer (zelfde als die dag ervoor)
hoe stop ik dit?

605 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 10:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Update uitzetten.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 10:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Norton verwijderen.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Betaalde versie?
Mail naar Norton.
Meestal is de up-date "automaat" niet in orde op uw PC.
Vaak sturen zij dan een reperatie tooltje.
Soms staat dat ook al op de service pagina.
FF chekken dus.

Vr.gr. poltol.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn dit Norton updates of (hoogst waarschijnlijk) Windows updates?

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voer de updates eens uit voordat je de computer afsluit.
Bij het downloaden van Windows-updates krijg je rechtsonder in het scherm het update-icoontje te zien en als je er met de cursor op gaat staan, weet je of ze gedownload zijn en geinstalleerd kunnen worden. Je kunt ook de beschikbare Windows-updates installeren (windows 7) via Start, alle programma's, en dan in de lijst Windows update kiezen
Dan weet je ook meteen of de updates goed geinstalleerd worden, anders krijg je een melding dat ze niet geinstalleerd konden worden.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat om onderstaande windows updates:

KB2468871: Update voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

Downloadgrootte: 18,9 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: Aanbevolen

Installeer deze update om problemen in Microsoft .NET Framework 4 op te lossen. Zie voor een complete lijst met problemen die in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge Base-artikel voor meer informatie. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=210664

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

KB2487367: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

Downloadgrootte: 2,1 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem met Microsoft .NET Framework kan beschadigen en toegang tot gegevens kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=242826

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

KB2533523: Update voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

Downloadgrootte: 19,4 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: Aanbevolen

Deze update heeft betrekking op de stabiliteit, betrouwbaarheid en prestaties van Microsoft .NET Framework 4. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=219466

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

KB2600217: Update voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

Downloadgrootte: 17,0 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: Aanbevolen

Deze update heeft betrekking op de stabiliteit, betrouwbaarheid en prestaties van Microsoft .NET Framework 4. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=232526

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

KB2656351: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

Downloadgrootte: 5,4 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een niet-geverifieerde externe kwaadwillende gebruiker uw systeem kan beschadigen en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=237373

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijder .Net 4.0.

Installeer .NET 4.0, indien gewenst, opnieuw (klik).

ve
door verwijderd - Jan 12, 2013 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is het nodig om .NET 4.0 met een cleaning tool te verwijderen, als het verwijderen op de normale manier niet lukt.