gerdaterhaar
door gerdaterhaar Dec 8, 2014 om 15:01
Computers & telefonie

Onjuiste einddatum bij nummerbehoud

Was al jaren klant bij Vodafone maar ben dit jaar overgestapt naar een andere provider.
Heb begin september 2014 op de site van de nieuwe provider nummerbehoud aangevraagd met datum 24-11-2014. Dit was nl. de einddatum van mijn contract. Nummerbehoud is door Vodafone goedgekeurd met als datum 6-10-2014. Ik ben al jaren klant dus dacht dat ik daarom eerder weg kon en dus een maand opzegtermijn had. Ik kreeg van Vodafone een afrekening tot 6 oktober. Mooi geregeld dacht ik, niet dus.Nu kreeg ik van Vodafone eind november een afrekening voor abonnementskosten van 6-10-2014 tot 24-11-2014 27 euro. Ik heb contact opgenomen met Vodafone, ten eerste klopte het bedrag al niet en ten tweede hebben zij nummerbehoud goedgekeurd op 6-10-2014. Vodafone stuurt me naar mijn nieuwe provider omdat die nummerbehoud heeft aangevraagd en die stuurt me weer naar Vodafone, want mijn nieuwe provider zegt dat ze ook 24-11-2014 als datum voor nummerbehoud heeft aangevraagd en Vodafone 6-10-2014 heeft goedgekeurd. Wie is er nu fout?

557 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - Dec 8, 2014 om 15:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Als 24-11 de einddatum van uw contract is dan bent u tot die datum abonnementskosten verschuldigd.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 8, 2014 om 15:39
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Voor dat u een eind datum opgeeft zal u bij beide partijen overleg moet doen wat de gevolgen zijn als u een bepaalde daum heeft voor overstap. Dan weet u ten eerste wat de gevolgen zijn heeft u daar dan ook een goed gezicht op, hoe u het voordeligste af bent.

tijger1
door tijger1 - Dec 8, 2014 om 15:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U had na die foute melding contact moeten opnemen met Vodafone en de niewe provider. Natuurlijk kunt u niet zonder kosten eerder weg.

diumenge
door diumenge - Dec 8, 2014 om 15:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Vodafone is hier duidelijk fout bezig geweest. Is het andere abonnement wel op 6 oktober ingegaan?

gerdaterhaar
door gerdaterhaar - Dec 8, 2014 om 16:43
16 Antwoorden / 18 Vragen
0

Het nieuwe abonnement is ook op 6 oktober ingegaan.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 8, 2014 om 21:02
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Wanneer heb je je laatste gratis telefoon van Vodafone ontvangen?

diumenge
door diumenge - Dec 8, 2014 om 21:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=gerdaterhaar schreef op maandag 8 dec 2014, 16:43]Het nieuwe abonnement is ook op 6 oktober ingegaan.

Dus over die periode dubbel moeten betalen. Vodafone heeft fout gehandeld door zelf de datum te wijzigen en zou die kosten niet in rekening mogen brengen. Maarja, probeer je gelijk maar eens te halen bij Vodafone.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Dec 9, 2014 om 09:49
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste gerdaterhaar,

Ik begrijp heel goed dat u graag meer duidelijkheid wil over de datum waarop uw nummer overgezet wordt. Dit kijk ik dan ook graag voor u na.

Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | gerdaterhaar | 08-12-2014 | onjuiste einddatum bij nummerbehoud"?

De gegevens die we nodig hebben zijn:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, Nadia

Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer