Onjuiste einddatum bij nummerbehoud
Was al jaren klant bij Vodafone maar ben dit jaar overgestapt naar een andere provider.
Heb begin september 2014 op de site van de nieuwe provider nummerbehoud aangevraagd met datum 24-11-2014. Dit was nl. de einddatum van mijn contract. Nummerbehoud is door Vodafone goedgekeurd met als datum 6-10-2014. Ik ben al jaren klant dus dacht dat ik daarom eerder weg kon en dus een maand opzegtermijn had. Ik kreeg van Vodafone een afrekening tot 6 oktober. Mooi geregeld dacht ik, niet dus.Nu kreeg ik van Vodafone eind november een afrekening voor abonnementskosten van 6-10-2014 tot 24-11-2014 27 euro. Ik heb contact opgenomen met Vodafone, ten eerste klopte het bedrag al niet en ten tweede hebben zij nummerbehoud goedgekeurd op 6-10-2014. Vodafone stuurt me naar mijn nieuwe provider omdat die nummerbehoud heeft aangevraagd en die stuurt me weer naar Vodafone, want mijn nieuwe provider zegt dat ze ook 24-11-2014 als datum voor nummerbehoud heeft aangevraagd en Vodafone 6-10-2014 heeft goedgekeurd. Wie is er nu fout?
Voor dat u een eind datum opgeeft zal u bij beide partijen overleg moet doen wat de gevolgen zijn als u een bepaalde daum heeft voor overstap. Dan weet u ten eerste wat de gevolgen zijn heeft u daar dan ook een goed gezicht op, hoe u het voordeligste af bent.
U had na die foute melding contact moeten opnemen met Vodafone en de niewe provider. Natuurlijk kunt u niet zonder kosten eerder weg.
Vodafone is hier duidelijk fout bezig geweest. Is het andere abonnement wel op 6 oktober ingegaan?
[quote=gerdaterhaar schreef op maandag 8 dec 2014, 16:43]Het nieuwe abonnement is ook op 6 oktober ingegaan.
Dus over die periode dubbel moeten betalen. Vodafone heeft fout gehandeld door zelf de datum te wijzigen en zou die kosten niet in rekening mogen brengen. Maarja, probeer je gelijk maar eens te halen bij Vodafone.
Beste gerdaterhaar,
Ik begrijp heel goed dat u graag meer duidelijkheid wil over de datum waarop uw nummer overgezet wordt. Dit kijk ik dan ook graag voor u na.
Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | gerdaterhaar | 08-12-2014 | onjuiste einddatum bij nummerbehoud"?
De gegevens die we nodig hebben zijn:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Nadia
Vodafone 24/7 Web Crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer