ev
door evabats Mar 26, 2014 om 17:05
Computers & telefonie

Onjuistebetalingen abonnement via Canaldigitaal

Wij hebben een jaarabonnement bij Canaldigitaal. BaisHD-Pakket à € 17.95 van 31.08.'13-31.08.'14.
Telefonisch werd ons in october '13 een aanbieding gedaan voor de 1/2 van de prijs, welke werd geaccepteerd.Echter 8 dagen later kregen we een mail, dat deze voordeelaanbieding niet geldt bij een jaarabonnement, zoals wij hebben
Sinds december '13 probeert canaldigitaal toch dit 2e- niet geactiveerde abonnement - te incasseren. In de ene brief schrijven ze over het voordeel basispakket à € 6.49,in een volgende brief over het zelfde basispakket echter à € 12.95 p/mnd.
Nu hebben we zelfs een" laatste herinnering" ontvangen met bij niet betalen van het 2e jaarabonnement van 31..11.'13-31.11.'14, de dreiging van een incassobureau.
Ik ben sinds 18.10'13 - de datum waarin Canaldigitaal bevestigde dat de voordeelaanbieding niet voor ons geldt, in correspondentie over dit onderwerp. zij blijven smartcard nummers door elkaar te halen, komen met nieuwe abonneenummers en blijven hun vordering voor een niet geleverd product herhalen.
Ons jaarabonnement van 31.08.'13 - 31.08.'14 à € 17,95 per maand wordt iedere maand - correct - geïncasseerd via onze bank. Wij hebben I TV, met I jaarabonnement en I geactiveerde smartcard.
Graag verneem ik van U of er meer klachten zijn over de betaling's vorderingen van Canaldigitaal en of U al eens activiteiten hierin hebt ondernomen.

Met vriendelijke groet,
Eva Bats

1087 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 26, 2014 om 17:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, daar heb ik wel de nodige ervaringen mee. Ben al bijna 25 jaar klant bij hen en hun financiële administratie is een grote puinhoop.

Zolang je één ding hebt en vooral niets op wat voor gebied dan ook wijzigt, is er niets aan de hand, en kunnen die dombo's de maandelijkse of jaarlijkse incasso zonder problemen afwerken, maar owee als er een wijziging doorgevoerd moet worden in het abonnement of dat men ingaat op een aanbieding van hen. Dan heb je de poppen aan het dansen.

Ik heb van de laatste 20 jaar wel een stapel correspondentie met hen van ca 15 cm. Ik moet zeggen dat uiteindelijk bijna alles wel in orde komt. Ben zelf sinds september bezig door een aantal fouten van hen, en door mijn fout op een aanbieding in te gaan, de rekening correct te krijgen. In januari en februari heb ik zelfs gestorneerd en het juiste bedrag overgemaakt. Kreeg ook een dreigbrief en voor maart was het weer fout.

Toen heb ik een echte brief op poten gestuurd met een uiteenzetting van alle fouten, toezeggingen van hun kant , kopieën van mails, data van contact via hun site en ga maar door. Mijn verbijstering uitgesproken over hun puinhoop.

Tot mijn verbazing en plezier kreeg ik een lange excuusbrief met het verzoek maart alstublieft niet te storneren, want met april zou alles correct worden afgewikkeld. Dus daar ben ik nog in afwachting van.

Bellen daar naar toe is zinloos, dat maakt het alleen maar erger.

Ik kan u alleen maar adviseren zet alle grieven, fouten en ga maar door op papier en stuur een brief.

we
door webcarecanaldigitaal - Mar 27, 2014 om 09:05
8 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Evabats,

Erg vervelend om te lezen dat het niet goed met de financiele afhandeling van uw abonnement.
Kunnen wij u wellicht van dienst zijn? Kunt u ons uw abonneenummer doorgeven? Dan pakken we gelijk uw dossier erbij.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal