arwin74
door arwin74 Nov 8, 2009 om 15:55
Computers & telefonie

Oplichting door vodafone

op 13-10-2009 was mijn abbo bij vodafone afgelopen en ben ik dus opzoek gegaan naar een ander abbo omdat ik vodafone te duur vind worden. ben nu dus overgestapt naar t-mobile, 2 keer zoveel minuten voor helft van de prijs. ik wou dus nummerbehoud omdat ik dit een prettig nummer vind. volgens de nieuwe wet maag vodafone me huidige nummer dus elke keer 1 maand verlengen maar wat flikken ze nu: ze verlengen me contrect dus gewoon met 4 maanden.
welke stappen mag en kan ik hiertegen ondernemen?
Arwin

672 4 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - Nov 8, 2009 om 16:18
827 Antwoorden / 2 Vragen

Misschien even naar de vodafone-shop lopen/bellen? Zal vast wel een foutje zijn.
Meteen blèren dat je wordt opgelicht.....tja....

Enne succes bij t-mobile! Je hebt een goeie keus gemaakt.....maar niet heus

arwin74
door arwin74 - Nov 8, 2009 om 16:38
2 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tp schreef op zondag 8 nov 2009, 16:18]Misschien even naar de vodafone-shop lopen/bellen? Zal vast wel een foutje zijn.
Meteen blèren dat je wordt opgelicht.....tja....

Enne succes bij t-mobile! Je hebt een goeie keus gemaakt.....maar niet heus

ja dat bellen heeft goed geholpen bij vodafone. was eerst 1-2-2010 dat ze me nummer vrijgaven en nu dus 28-2-2010. dus bellen met vodafone werkt?

verklaar die maar is dan

nog leuker van een ander nummer wacht ik nog steeds op een verklaring van kosten na 2 aangetekende brieven waar tot op heden nog steeds niet op is gereageerd.

Arwin

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 17:24
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag arwin, ik begrijp je frustratie, maar, nergens lees ik van je, of en wanneer, en op welek manier je het abonnement bij Vodafoen hebt opgezegd: Zelf heb ik ook altijd een abonnement van Vodafone, zo ook nu, dit abonnement loopt in April 2010 af: Ik ga een dezer dagen al schriftelijk opzeggen: Dat moet je doen door een kopei van je id of paspoort te maken, vermelden dat je het contrakt opzegd, opsturen naar Maastricht, liefst aangetekend, en schrijf in je (daar zitten ze, was 'vroeger Libertel) Schrijf in je brief dat je vóór het aflopen van je contact wel een schriftelijke bevestiging van ze wil hebben, dat je contract per het door je afgesloten datum wilt beeindigen, vergeet vooral niet het kopie van je id kaart of paspoort er bij in te sturen, anders doen ze niets met wat je ook stuurt naar ze!!! En als laatse, je kunt op het postkantoor vragen, of je een ontvangstbevestiging op je verstuurde brief krijgt, maw, dat ze in Maastricht je brief zeer zeker hebben ontvangen.
Succes, Mvgr. Henri

he
door henk1951 - Nov 8, 2009 om 17:43
256 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werk precies zo als Henri en moet zeggen tot nu toe met succes. Waar Arwin ook rekening mee moet houden dat het porteren van een nummer naar een andere provider ook niet 123 gerealiseerd kan worden. Ik ben juist weg bij T-Mobile weggegaan naar Vodafone zelfde belminuten maar helft goedkoper en over het algemeen beter bereik. Begin op tijd met opzeggen en nummerbehoud en vraag altijd een schriftelijke bevestiging.

gr Henk