an
door antoon1 Dec 2, 2012 om 11:21
Computers & telefonie

Opruimen pc

Wie weet er programma waar ik mijn laptop eens mee kan opschonen, behalve zeepsop

675 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Glassex?

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag antoon1,

Dat kan met schijfopruiming en dat zit op je pc.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

antoon1, kan niet linken maar als je bij http// vraagt: hoe kan ik pc opschonen vor meer ruimte krijg je een mooi voorbeeld van een scherm en instructies. Succes.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

De beste opschoning is alles wat je nodig hebt opnieuw te installeren. En dan de applicaties pas installeren als je ze daadwerkelijk nodig hebt.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 12:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op zondag 2 dec 2012, 12:17: antoon1, kan niet linken maar als je bij http// vraagt: hoe kan ik pc opschonen vor meer ruimte krijg je een mooi voorbeeld van een scherm en instructies. Succes.

Gelukkig is je antwoord totaal niet te volgen, want de kans dat je topicstarter naar fake opschoon programma´s wilde leiden, is 99,9%!

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op zondag 2 dec 2012, 12:41:
tenormin schreef op zondag 2 dec 2012, 12:17: antoon1, kan niet linken maar als je bij http// vraagt: hoe kan ik pc opschonen vor meer ruimte krijg je een mooi voorbeeld van een scherm en instructies. Succes.

Gelukkig is je antwoord totaal niet te volgen, want de kans dat je topicstarter naar fake opschoon programma´s wilde leiden, is 99,9%!

Niet lelijk doen tegen tenormin!
Die zit hier niet om nuttige antwoorden te geven!

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op zondag 2 dec 2012, 12:41:
tenormin schreef op zondag 2 dec 2012, 12:17: antoon1, kan niet linken maar als je bij http// vraagt: hoe kan ik pc opschonen vor meer ruimte krijg je een mooi voorbeeld van een scherm en instructies. Succes.

Gelukkig is je antwoord totaal niet te volgen, want de kans dat je topicstarter naar fake opschoon programma´s wilde leiden, is 99,9%!

Hoezo dan? CC Cleaner is toch geen fake programma.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo
u kunt ook met CCleaner de computer opschonen, de aangevinkte onderdelen kunt u laten staan.
CCleaner is hier te downloaden.
succes, vr. gr. sjoppie

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

sjoppie schreef op zondag 2 dec 2012, 14:48: Hallo
u kunt ook met CCleaner de computer opschonen, de aangevinkte onderdelen kunt u laten staan.
CCleaner is hier te downloaden.
succes, vr. gr. sjoppie

Dit programma gebruik ik al jaren naar vole tevredenheid.

M.v.g. Sepke

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo antoon1,

Lees ter info eens hier.
En CCleaner is goed te gebruiken.

Suc6

ve
door verwijderd - Dec 3, 2012 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klik hier voor de officiële site van CCleaner, beste om de originele site als bron voor je download te gebruiken (nou in het geval van 'gratis' software dan ;-))

ve
door verwijderd - Dec 3, 2012 om 19:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lekkerisdat, je hebt gelijk met dat je het beste van de officiële sites kunt downloaden, maar als je de link van sjoppie naar de gratissoftwaresite bedoelt, die site linkt doorgaans door naar de officiële sites maar geeft nog wat toelichting en installatie-instructies, of attendeert op het al dan niet mee-installeren van allerhande.

vr.gr.