bi
door billy14 Jan 31, 2012 om 17:54
Computers & telefonie

Outlook Express

Heb sinds hedenmorgen 'n probleem bij Outlook.
Binnenkomende e-mails kan ik normaal openen.
Wil ik echter in detail gaan om de site te lezen,
dan lukt dat niet meer.
De eerste e-mail ging nog normaal; bij de volgende
helaas. Malware?
Wie weet de oplossing ?

730 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2012 om 18:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo billy14,

.....Wil ik echter in detail gaan om de site te lezen, dan lukt dat niet meer......
Wat bedoel je daar mee??

.....Malware?.....
Scan voor de zekerheid eens met MBAM - klik onder FREE

Suc6

freya
door freya - Jan 31, 2012 om 19:04
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo billy14,

Ik neem aan dat je bedoelt dat het klikken op een 'link' niet (meer) werkt? Gaat het hierbij om nieuwsbrieven en/of folders? En werkt het helemaal niet meer of alleen bij bepaalde mailtjes niet?

m.vr.gr. Freya

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2012 om 19:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@billy14,

Als het inderdaad gaat om het aanklikken van een link die dan niet opent, zoals freya aangeeft, dan:

Start Internet Explorer en kies Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd en kies de knop Opnieuw instellen.. Meestal is het probleem dan opgelost.

Laat maar even horen.

Met vr.gr.

bi
door billy14 - Jan 31, 2012 om 20:48
14 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=freya schreef op dinsdag 31 jan 2012, 19:04]
Hallo billy14,

Beste Freya,
I.v.m.de tekstruimte heb ik uw antwoord even weg moeten halen.
De 2 goedbedoelde voorstellen van edrik3 heb ik uitgevoerd.Helaas geen resultaat.Antwoord op uw vraag.Voorbeeld : Ik open de Kassa nieuwsbrief.
Klik :"Post NL verbetert bedrijfskwaliteit" dan krijg deze niet geopend.
De e-mail met uw antwoordtekst :Kassa.Vara.nl etc.etc. reageert eveneens niet.
Ook e-mails met blogs van collegae zijn niet meer te openen.
Ben U zeer erkentelijk voor een oplossing.
Groetjes,
Billy14

bi
door billy14 - Jan 31, 2012 om 20:54
14 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=freya schreef op dinsdag 31 jan 2012, 19:04]
Hallo billy14,

Ik neem aan dat je bedoelt dat het klikken op een 'link' niet (meer) werkt? Gaat het hierbij om nieuwsbrieven en/of folders? En werkt het helemaal niet meer of alleen bij bepaalde mailtjes niet.

Sorry Freya!
Inmiddels is het schrijven van zojuist achterhaald.Momenteel werkt weer alles.
Voor de aangedragen oplossingen van Edrik3 en U ben ik U dankbaar.
Groetjes,
Bliiy14

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2012 om 20:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@billy14,

Probeer dit eens;

voor IE8:
1. Klik in Internet Explorer op Extra. Als het menu niet wordt weergegeven, druk je op Alt om de menu's weer te geven.
2. Selecteer Browsergeschiedenis verwijderen.
3. Vink het selectievakje 'Tijdelijke internetbestanden' aan.
4. Klik op Verwijderen.
5. Klik op OK zodra de bestanden zijn verwijderd.

We horen het wel weer.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2012 om 20:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@billy14,

Gelijktijdig bezig. ;-)
Mooi dat alles weer werkt. Hopelijk blijft het zo.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

freya
door freya - Jan 31, 2012 om 21:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@billy14:

Ik neem aan dat wanneer je met de muiscursor op zo'n link komt, de muiscursor wel verandert in een 'handje'? Verder ga ik er even vanuit dat het om Outlook Express gaat en dat je Internet Explorer als browser gebruikt.
Controleer dan de volgende instellingen:

1. Start Internet Explorer.
2. Ga naar Extra > Internet-opties > tabblad: Programma's.
3. Controleer of achter E-mail: Outlook Express geselekteerd is.
4. Controleer of er een vinkje staat vóór: Controleren of Internet Explorer de standaard browser is.

Hopelijk lukt het zo om de boel weer werkend te krijgen.

Freya

freya
door freya - Jan 31, 2012 om 21:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, ik doe er ook te lang over...... ;-P

Freya